Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست دیگر برای چلسی؛ انتقال مدافع سویا به بارسا در حال نهایی شدن+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Jules Kounde
Jules Kounde - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
چلسی از تلاش برای جذب ژول کونده خسته و شکست برابر بارسلونا را پذیرفته است و از همین رو به دنبال گزینه‌های دیگر خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در پنجره نقل‌وانتقالات جاری، چندین و چند معامله را به رقبأ باخته و بازیکنان مورد نظر این تیم انتقال به لندن را رد کرده‌اند. این تیم قبل از این که بارسا برای جذب رافینیا تلاش کند، با لیدز به توافق نهایی دست یافته بود اما بلوگرانا ستاره برازیلی را هایجک کرد و مانع انتقالش به جمع آبی‌ها شد.
این اتفاق بار دیگر در حال رخ دادن است و در حالی که همه فکر می‌کردند ژول کونده مدافع فرانسوی سویا راهی استمفورد بریج خواهد شد، بارسا این بازیکن را هایجک کرد و حال بلوگرانا در مراحل نهایی به خدمت گرفتن این بازیکن اند.
فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورت و کارشناس نقل‌وانتقالات می‌گوید که بارسا پس از آن که به توافق شخصی با بازیکن دست یافت، حال تماس‌های مثبتی با باشگاه سویا داشته و به جذب بازیکن فرانسوی بسیار نزدیک شده است.
رومانو می‌افزاید که چلسی از تلاش برای جذب کونده خسته شده و در حال حاضر روی گزینه‌های دیکر تمرکز خواهد کرد.
میلان اشکرینیار مدافع اسلوواکی اینترمیلان، حالا جدی‌ترین گزینۀ چلسی برای تقویت خط دفاع است و دیده شود که آبی‌ها موفق به جذب این بازیکن خواهند شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала