Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌خواهم در موفقیت رئال نقش بازی کنم؛ بنزما پنج‌سال پیش شایستۀ توپ طلا بود!

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
مهاجم بلجیمی رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص مصدومیت خودش، آینده و توپ طلا صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دوران حضور هازارد در رئال مادرید چندان موفقیت‌آمیز نبوده و به کابوسی برای این بازیکن تبدیل شده است.
مصدومیت‌های متعدد از همان فصل اول گریبانگیر این ستاره بلجیمی شد و کار را برای او سخت کرد. این بازیکن در طول این مدت بارها تحت عمل جراحی قرار گرفت تا بتواند بار دیگر به شرایط سابق برگردد.
فقط روی این فصل تمرکز کرده ام
این بازیکن رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، با ESPN، در مورد مصدومیت‌های خود، جایزه توپ طلای 2022 و آینده‌اش در باشگاه صحبت کرده است.
هازارد ابتدا در خصوص اینکه کنار آمدن با آسیب‌های مکرر چی حسی دارد، اظهار داشت:
"همانطور که قبلاً گفتم، به این راحتی نیست، به خصوص وقتی نمی‌دانی چرا مصدوم شدی. من در زمان حضور در چلسی مصدوم شده‌ام، اما نه مثل آن سه سال با رئال مادرید. می‌دانستم که مشکلی برای من وجود دارد. بدن، به همین دلیل درخواست کردم که در پایان فصل عمل جراحی انجام دهم."
این بازیکن بلژیکی در پاسخ به سوالی درباره ترکیبی از احساساتش که وقتی مادرید فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان و لالیگا شد، گفت:
"می‌توانم بازی کنم و هیچ دردی ندارم. من رو به جلو حرکت می‌کنم. از تعطیلاتم لذت بردم و حالا برای آماده سازی فصل جدید آمده‌ام. وقتی تمامی جام‌ها را بردیم برای باشگاه، هواداران و هم تیمی‌هایم خیلی خوشحال بودم، اما در اعماق وجودم یک چیزی وجود داشت.
همان زمان به خودم گفتم: "بیا نشان دهیم که من هم می‌توانم بازی کنم و تیم می‌تواند با من برنده شود. با همه توانم تلاش خواهم کرد."
ستاره بلجیمی معتقد است که کریم بنزما شایستۀ توپ طلا است؛ چرا که این تیم فصل گذشته قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شده است. هازارد در این باره گفت:
"کریم؟ فکر می‌کنم او لیاقتش را دارد. می‌دانی، در این شکی نیست. اما فکر می‌کنم او نه فقط برای آن فصل، بلکه برای کل دوران حرفه‌ای‌اش لیاقتش را دارد، می‌دانی؟ مثل این است که او 15 سال در اوج بوده است."
او ادامه داد:
"شاید او گل های بیشتری به ثمر می رساند، به همین دلیل است که مردم فقط از او می خواهند که این توپ طلا را برنده شود، اما من فکر می کنم که او قبلاً مانند پنج سال پیش شایسته آن بود."
ستاره بلجیمی در ادامه تصریح کرد و گفت:
"او در حال حاضر کاپیتان ماست و همچنین یک مرد واقعاً خوب است، می‌دانی؟ او آنقدر در زمین صحبت نمی‌کند و کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد. او رهبر ماست."
ستاره اسبق چلسی در پایان در مورد آینده‌اش گفت:
"من زیاد به این موضوع فکر نمی کنم. در حال حاضر فقط روی این فصل تمرکز کرده ام. هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم. پس بیایید ببینید چه اتفاقی می‌تواند بیفتد. می‌خواهم به مردم نشان دهم که می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم. همین است. این تنها دلیل من است."
ادن هازارد در تابستان 2019 با مبلغ 100 میلیون پوند از چلسی جدا شد و به رئال مادرید پیوست، اما هیچ گاه نتوانست درخشش خود در لیگ برتر انگلیس را جبران کند.
او در چند سال اخیر با انتقادات زیادی از سوی هواداران و رسانه‌های مادریدی مواجه شده و در فصل گذشته نیز به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شد تا شرایط برایش بدتر شود. او به خاطر مصدومیت‌های متوالی و پی در پی هیچوقت نتوانست بازی خودش را به نمایش بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала