Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال وسوسه‌ کردن یک کهکشانی ناکام+ عکس

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال چلسی در تلاش است تا با یک اقدام جسورانه سراغ ادن هازارد برود و این فوق ستاره مادریدی را بار دیگر به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ال‌ناسیونال مدعی شده که چلسی به خاطر تقویت در تابستان؛ در حال بررسی یک انتقال عجیب و متهورانه است تا براساس ان بتواند ادن هازارد مُهاجم سابق‌اش را به چنگ آورد در حالی‌که آینده وی در رئال مادرید نامشخص است.
هازارد 31 ساله از زمانی که در سال 2019 با مبلغ 103.5 میلیون پوند از چلسی آمد، با شرایط سختی در سانتیاگو برنابئو روبرو شد و مصدومیت‌ها مانع درخشش وی گردید.
هازارد بیش از 550 روز در دسترس نبوده و از زمان پیوستن به رئال بیش از 65 بازی را از دست داده است. این مُهاجم در سه سال با مادریدی‌ها تنها 66 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و تنها 6 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.
گزارش فوق ادعا می‌کند که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال با کمبود ایده مواجه است که تا بتواند بهترین نسخه هازارد را بازیابی نماید.
سازگاری او با زندگی در برنابئو خیلی طول می‌کشد. او تنها با ظهور افرادی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو جایگاه‌اش را از دست داده است.
چلسی در حال حاضر برای انتقال ستاره سابق‌اش که موفقیت‌های زیادی در استمفورد بریج از سال 2012 تا 2019 داشت، تبلیغ می‌شود.
در طی آن هفت سال حضور در غرب لندن، هازارد به یکی از مشهورترین مهاجمان اروپا تبدیل شد. این بازیکن بلجیمی در 351 بازی 110 گل و 92 پاس گل برای آبی‌ها ثبت کرد و در دو قهرمانی لیگ برتر (2015 و 2017) نقش بسزایی داشت.
آبی‌ها حاضرند برای بازیکن سابق شان یک پیشنهاد "نزولی" ارائه دهند و طبق گزارش‌ها، مادرید آماده مذاکره برای جدایی او است.
هازارد دو سال از قرارداد فعلی خود با رئال مادرید باقی مانده اما بازگشت به چلسی ممکن است در نظر او باشد.
انتقال ادن هازارد از چلسی به رئال مادرید ثابت کرد که چمن همیشه سبزتر نیست.
بدترین راز در فوتبال تا پایان فصل 2019 این بود که ادن هازارد چمدان‌هایش را بسته و چلسی را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد.
ستاره بلجیمی در طول مبارزات انتخاباتی با رئال مرتبط بود و هیچ کاری برای کم رنگ کردن شایعات انتقال انجام نداد. او طلسم خارق‌العاده‌اش را با لباس استمفوردبریج با نمایش "مرد برتر" مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپا 19-2018 به پایان رساند.
از هازارد پس از فینال پرسیده شد که آیا این پایان دوران حرفه‌ای او در چلسی است یا خیر، که او پاسخ داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала