Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت سوپر لیگ جنجالی؛ لاپورتا: جذاب‌ترین رقابت ورزشی جهان در راه است!

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا معتقد است که سوپرلیگ اروپا جذاب‌ترین رقابت ورزشی جهان خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز، خوان لاپورتا و آندره آ آنیلی روز شنبه در لاس وگاس ملاقات کردند تا در مورد مراحل بعدی سوپر لیگ اروپا گفتگو کنند.
طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، روسای باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به ترتیب یک نشست ناهار در سین سیتی ترتیب دادند. این سه مدیر در حالی در شهر بودند که مادرید، بارسا و یوونتوس برای تورهای تابستانی خود به ایالات متحده سفر کردند.
یوونتوس روز جمعه 2-0 گوادالاخارا را شکست داد، در حالی که بارسلونا در الکلاسیکو پیش فصل مادرید را 1-0 شکست داد. پرز، لاپورتا و آنیلی از این فرصت استفاده کردند و درباره تجارت در لاس وگاس صحبت کردند و گاتزتا معتقد است که سوپرلیگ ممکن است یکی از زمینه‌های کلیدی برای بحث بود.
رییس باشگاه بارسلونا امیدوار است تا با برپایی سوپرلیگ اروپا، بتواند حق پخش هایش را بازپس بگیرد؛ لیگی که هنوز برپا نشده است. لاپورتا در این باره بیشتر گفت:
"قصد داریم سوپرلیگ اروپا را به جذاب ترین رقابت دنیای ورزش تبدیل کنیم؛ رقابتی که اگر آن را به درستی اجرا کنیم قطعا به این هدف می رسد. معتقد هم هستم که در حال انجام کار درست هستیم چون قانون از ما حمایت می کند."
این مقام ارشد باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:
"قصد نداریم با برپایی این تورنمنت موجب ناراحتی کسی شویم. اکنون عجله‌ای در خصوص آن نداریم.. برنامه ما این است که با ارگان های اساسی اروپا گفتگو کنیم، چه ورزشی ها و چه سیاسی ها."
.دراپرل 2021، 12 باشگاه بزرگ اروپا بیانیه ای منتشر کردند که نشان می داد در حال تشکیل لیگ جدایی هستند، اگرچه در عرض 72 ساعت این برنامه از بین رفت.
آرسنال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام همگی "اعضای بنیانگذار" از لیگ برتر بودند که به سرعت کنار رفتند، در حالی که میلان، اینتر و اتلتیکو مادرید به طور مشابه کنار رفتند.
بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس - سه باشگاهی که درگیر اختلافات مالی هستند - از آن زمان حاضر به کناره گیری نشده‌اند و همچنان به احتمال شکل گیری این رقابت‌ها پایبند هستند.
همین امر باعث شد تا یوفا این سه تیم را به برخورد قانونی و احتمال محرومیت از لیگ قهرمانان تهدید کند. در سپتامبر سال گذشته، نهاد استیناف یوفا اعلام کرد که دیگر از یوونتوس، بارسا و مادرید شکایت نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала