Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونده - بارسا؛ یک‌قدم تا قطعی شدن

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Краснодар" – "Севилья"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Краснодар – Севилья - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در تلاش برای جذب مدافع میانی سویا، پیشنهادی ارائه کرده که شانس کاتالان‌ها را برای خرید ژول کونده بسیار افزایش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش اسپورت بارسلونا با پیشنهاد 50 میلیون یورو ثابت + 10 میلیون یورو متغییر به زودی ژول کونده را جذب می‌کند .
در حقیقت اگرچه پیشنهاد بارسلونا کمتر از 65 میلیون یوروی پیشنهادی چلسی است اما باشگاه لندنی بدنبال پرداخت این مبلغ به صورت اقساطی بوده است.
ایوان سن آنتونیو، خبرنگار نزدیک به باشگاه سویا مدعی شده که کونده پیشنهاد چلسی را رد کرده و در انتظار پیوستن به بارسلونا است.
بارسلونا نیز اگرچه مبلغ را یکجا پرداخت نمیکند اما بخش زیادی از آن را در ابتدا به سویا خواهد پرداخت . در این رابطه جرارد رومرو نیز گزارش داده که ژول کونده یکشنبه یا دوشنبه آینده به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی می‌شود.
در این میان چیزی که شانس بارسلونا را برای رسیدن به مدافع فرانسوی سویا افزایش داده، نظر خود بازیکن است که ظاهراً به ماندن در لالیگا رغبت بیشتری دارد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان لندن پس از شکست در کورس رقابت برای خرید رافینیا از لیدزیونایتد، اکنون در یک نبرد دیگر با بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تن به شکست داده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала