Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارزار هواداران اتلتیکو علیه رونالدو

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
هواداران اتلتیکو مادرید کمپین آنلاینی را برای جلوگیری از پیوستن کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد راه اندازی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، هواداران اتلتیکو مادرید کمپینی آنلاین راه اندازی کرده اند تا از پیوستن کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به این باشگاه جلوگیری کنند.
طبق گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو آماده پیوستن به اتلتیکو‌مادرید است، اما باشگاه باید یک بازیکن نامی را بفروشد تا این اتفاق بیفتد‌ و حتی در این صورت هم باید طرف‌داران را راضی کنند تا جذب کسی شوند که باعث شد به‌مدت 9فصل در پیراهن رئال‌مادرید آن‌ها را عذاب بدهد.
اما باوجود ادعاهایی مبنی‌بر اینکه پیوستنش به اتلتیکو درآمد تجاری باشگاه را افزایش خواهد داد، بسیاری از هواداران این باشگاه به‌دلایلی که نیاز به توضیح ندارد، مخالف آمدن او هستند.
در ساعات اخیر، هواداران اتلتیکو مادرید در توئیتر، در اقدامی هماهنگ، هشتک contra cr7 به معنای مقابله با رونالدو را فراگیر کرده اند و به این نحو، مخالفت خود را با پیوستن ستاره پرتغالی به تیمشان ابراز کرده اند.
رونالدو نه‌تنها بیش از هر تیم دیگری در اسپانیا به اتلتیکو گل زده، بلکه هیچ‌وقت هم با همسایگان رئال‌مادرید مهربان نبوده است.
رونالدو برای تور پیش فصل یونایتد در تایلند و استرالیا در خانه مانده و از زمان ورود اریک تن هاگ هنوز برای این باشگاه در تمرینات حضور نداشته است.
قرارداد رونالدو با منچستریونایتد در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و منچستریونایتد تضمین‌هایی می‌خواهد که این مهاجم حداقل یک فصل دیگر را در تیم خود سپری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала