کشتی های ناتو وارد بندر تالین شدند

© AP Photo / Virginia MayoЗдание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе
Здание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
مقر نیروهای دفاعی استونی: کشتی های گروه نیروهای دریایی ناتو وارد بندر تالین شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ستاد اصلی نیروهای دفاعی استونی اعلام کرد: کشتی‌های اولین گروه دریایی دائمی ناتو روز دوشنبه وارد تالین شدند تا حضور این ائتلاف در دریای بالتیک را نشان دهند و همچنین تدارکات را تکمیل کنند و برای کارهای بعدی آماده شوند. .
سرویس مطبوعاتی معاون به نقل از فرمانده نیروی دریایی استونی یوهان - الیاس سلیاما می گوید: "اولین گروه دریایی دائمی ناتو برای دومین بار امسال در اینجا حضور دارد. این تاییدی بر حضور دائمی ناتو در منطقه ماست. در نتیجه چنین بازدیدهایی، ما فرصت های بیشتری برای همکاری با متحدان خود پیدا می کنیم."
دو کشتی اول- کشتی فرماندهی هلندی که پرچمدارگروه نیز هست - HNLMS Karel Doorman و ناو پرتغالی NRP Corte-Real در بندر قدیمی تالین لنگر انداختند. سومین کشتی به نام نفتکش بریتانیایی RFA Tidesurge می باشد که در بندر موگا در نزدیکی تالین پهلو گرفته است.
از سویی هم سرویس مطبوعاتی ستاد نیروهای مسلح استونی خاطرنشان می کند که فرماندهان کشتی ها با رهبری نیروهای دفاعی استونی دیدار خواهند کرد و خدمه تجهیزات را تکمیل کرده و برای کارهای بعدی آماده خواهند شد.
گفتنی است که گروه یک نیروی دریایی دائمی ناتو یکی از چهار گروه نیروی دریایی دائمی این پیمان است. این گروه که بخشی از نیروهای واکنش سریع ناتو است، قادر است به سرعت به محل عملیات در هر منطقه برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала