Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات تازه در مورد شرایط رونالدو؛ مذاکره برای مشخص شدن آینده

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
دیوید اورنشتاین از اتلتیک گزارش داده که کریستیانو رونالدو به انگلیس بازخواهد گشت تا درباره آینده خود با منچستریونایتد مذاکره کند.
به گزارش اسپوتنیک، ابهام در مورد آینده کریستیانو رونالدو در اولدترافورد پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر این‌که او می‌خواهد تابستان امسال باشگاه را ترک کند همچنان ادامه دارد.
با وجود این، علاقه خاصی به این مرد 37 ساله وجود ندارد و هیچ تیمی حاضر نیست تا وی را به خدمت بگیرد. باشگاه‌هایی مانند چلسی، بایرن مونیخ و پاریسن‌جرمن فرصت جذب این بازیکن را رد کرده‌اند و رئال مادرید نیز برنامۀ برای بازگرداندن وی ندارد.
رونالدو تور پیش فصل شیاطین سرخ در شرق آسیا و استرالیا را از دست داد و به دلیل "دلایل خانوادگی" مرخصی طولانی‌تری برایش در نظر گرفته شد.
اورنشتاین خبرنگار مطرح اتلتیک گزارش می‌دهد که مهاجم باتجربه روز سه شنبه 26 جولای به منچستر بازخواهد گشت تا درباره آینده خود صحبت کند.
در گزارش وی آمده است:"انتظار می رود این بازیکن 37 ساله، دوشنبه در منچستر حضور داشته باشد و با یونایتد مذاکره خواهد کرد و آن‌ها را از تمایل خود برای جدایی در تابستان امسال در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب مطلع خواهد کرد."
اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد و بازیکنان امروز (سه شنبه) 26 جولای به تمرینات باز در شهر منچستر باز خواهند گشت اما رونالدو حضور در انگلیس حضور ندارد و به صورت انفرادی در خانه‌اش تمرین می‌کند.
موضع شیاطین سرخ مشخص است و آن‌ها حاضر نیستند تا مهاجم باتجربه و دارندۀ 5 توپ طلا را به فروش برسانند.
از قرارداد فعلی رونالدو یک سال و یک سال با امکان تمدید باقی مانده است. ستاره پرتگالی ظاهرا می‌خواهد به بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم مدعی ادامه دهد.
علیرغم گزارش‌های فراوانی که از کار سخت خورخه مندز، ایجنت کریستیانو رونالدو منتشر شده است، به نظر می‌رسد ستاره پرتگالی باید در منچستریونایتد بماند. به نظر می رسد هیچ باشگاهی حاضر نیست بودجه خود را خرج رونالدو کند زیرا او پا به سن گذاشته و بزودی از فوتبال کنار خواهد رفت.
این بازیکن 37 ساله در فصل گذشته در 38 بازی 24 گل برای یونایتد به ثمر رساند و بهترین بازیکن شیاطین سرخ بود. با این وجود، پایان ناامیدکننده فصل و عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا رونالدو در آینده خود تجدید نظر کند. با این حال، او اکنون خود را در شرایطی تا حدی مخاطره آمیز قرار داده است، زیرا هواداران منچستریونایتد از عدم وفاداری وی مشکوک او خسته شده اند.
حالا همه نگاه ها به این خواهد بود که آیا کریستیانو رونالدو به اردوی یونایتد برای تمرین روز سه شنبه در کارینگتون پیوند می خورد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала