Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روز مهم منچستریونایتد؛ حضور فرگوسن در جلسه رونالدو با سران باشگاه+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سر الکس فرگوسن
سر الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که سرمربی افسانه‌ای منچستریویناتد نیز در جلسۀ رونالدو با سران باشگاه حضور خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، قرار است کریستیانو رونالدو در نشستی با "اریک تن‌هاگ" سرمربی منچستریونایتد شرکت کند تا درباره برنامه‌های آینده باشگاه گفت و گو شود.
ستاره پرتگالی همراه با ژرژ مندس، مدیربرنامه هایش در این جلسه حضور دارند و اریک تن هاخ نیز همراه با تعدادی از مسئولان منچستریونایتد در جلسه شرکت خواهد کرد.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی؛ سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد هم امروز به هنگام ورود به کرینگتون رؤیت شده است. انتظار می‌رود اریک تن‌هاخ و رونالدو امروز به طور رو در رو با هم گفت‌وگو کنند.
ریچارد آرنولد مدیر اجرایی باشگاه هم امروز در کرینگتون حاضر شده و یکی از افرادی است که با مدیر برنامه‌های رونالدو و خود این بازیکن دیدار و مذاکره خواهند کرد.
سرمربی افسانه ای سابق منچستریونایتد که رابطه خیلی خوبی با کریستیانو رونالدو دارد و در بازگشت وی به اولدترافورد هم نقش مهمی ایفا کرد، در کارینگتون حضور دارد و در جلسه سرنوشت ساز امروز حاضر خواهد بود.
رونالدو که بحث پیوستن او به اتلتیکومادرید مطرح است، پیش از این شایعه شده بود مورد توجه باشگاه‌های پاری‌سن‌جرمن، چلسی و بایرن مونیخ قرار دارد اما این باشگاه‌ها شایعه علاقه‌‌مندی‌شان به جذب برنده پنج توپ طلا را رد کردند.
ستاره پرتگالی که از چند هفته قبل درخواست خروج داده، می خواهد هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود تا پیش فصل را همراه با تیم آینده اش بگذراند.
با این حال شیاطین سرخ مایل به فروش این بایزکن نیستند و موضع اریک تن هاخ در حال حاضر، نگه داشتن رونالدو در منچستریونایتد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала