Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور "رونالدو" در محل تمرینات منچستریونایتد+ عکس

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
رونالدو برای اولین بار از زمان درخواست جدایی منچستریونایتد در تمرینات منچستریونایتد حاضر شد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد لحظات پیش وارد کارینگتون، محل تمرینات شیاطین سرخ شد.
طبق گزارش نشریه انگلیسی "سان"، ستاره 37 پرتگالی برای مذاکرات با سران باشگاه از جمله اریک تن هاگ، سرمربی تیم به محل تمرینات رسیده است.
تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که دارندۀ پنچ توپ طلا به همراه خورخه مندز، مدیر برنامه‌هایش وارد باشگاه می‌شود.
این فوق‌ستاره 37 ساله برای مذاکره با شیاطین سرخ آماده است تا به آنها بگوید که پیشنهاد قرارداد جدید آنها را قبول نخواهد کرد. او می‌خواهد انتقال دائمی داشته باشد تا بتواند به بازی در لیگ قهرمانان ادامه دهد.
یونایتد در تلاش است تا رونالدو را متقاعد کند که در جایگاه فعلی‌اش باقی بماند. آنها مایلند برای فصل آینده انتقال قرضی او را بپذیرند تا بتواند در رقابت‌های باشگاهی برتر اروپا بازی کند و اتلتیکو مادرید آخرین باشگاهی است که با او مرتبط شده است.
اما این تنها به شرطی است که او به 12 ماه دیگر متعهد شود، به این معنی که در 39 سالگی همچنان بازیکن باشگاه خواهد بود.
یونایتد در هفته‌های اخیر مصرانه اعلام کرده که او برای فروش نیست و تن‌هاخ نیز تاکید کرده که این مهاجم بخش مهمی از برنامه‌های او است. اکنون این دو قرار است رو در رو گفت‌وگو کنند.
رونالدو و تن‌هاخ در پایان فصل گذشته با هم صحبت کردند اما از زمانی که برنده ۵ توپ طلا تمایل خود را برای ترک اعلام کرد، هنوز با هم ارتباط برقرار نکرده‌اند.
تماس بین او و تیم توسط ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد و ژرژ مندس، حفظ شده است، و حالا رونالدو رفته تا شخصا مساله را بررسی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала