Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حفظ رونالدو در الدترافورد؛ ماموریت دشوار "اریک تن‌هاگ" در منچستر

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
سرمربی هالندی منچستریونایتد ماموریت خود را برای متقاعد کردن کریستیانو رونالدو در راستای ماندن در تیمش آغاز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، اریک تن‌هاگ، سرمربی ۵۲ ساله منچستریونایتد در تلاش است تا کریستیانو رونالدو را متقاعد به ماندن در این تیم کند.
البته این مهاجم پرتگالی همچنان مصمم به جدایی از جمع شیاطین سرخ و پیوستن به تیم جدیدی در اروپاست. طبق گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو امروز در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد حضور می‌یابد.
رونالدو به دنبال جلوگیری از بروز شایعات پیرامونی خود است. با این وجود او موضع قبلی خود را برای جدایی از منچستریونایتد تغییر نداده است.
تن‌هاگ در تلاش است تا کریستیانو رونالدو را متقاعد به تمدید قراردادش با منچستریونایتد کند. پروژه جدید این باشگاه موضوعی است که شاید برای رونالدو جهت ماندن در این تیم جذاب باشد.
البته عامل تعیین کننده برای مهاجم پرتغالی حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. بنابراین او به تیمی می‌خواهد بپیوندد که در این مسابقات حضور داشته باشد.
این در حالی است که مدیران یونایتد صراحتا و بارها به او اعلام کرده‌اند که هیچ تصمیمی برای فروش او ندارند و قصد دارند فصل آینده نیز از حضورش در اولدترافورد بهره ببرند.
پیش از این اعلام شده بود که کریستیانو رونالدو شاید به اتلتیکو مادرید بپیوندد. از سویی اخباری در رسانه‌های ورزشی پرتگال مبنی بر احتمال جذب کریستیانو رونالدو توسط باشگاه اسپورتینگ لیسبون منتشر شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала