کابلوف: روسیه از تقاضای طالبان برای بازگرداندن دارایی های "سرقت شده" افغانستان حمایت می کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر کابلوف: روسیه از تقاضای طالبان برای بازگرداندن دارایی های "دزدیده شده" توسط آمریکا حمایت می کند
کابلوف: روسیه از تقاضای طالبان برای بازگرداندن دارایی های دزدیده شده توسط آمریکا حمایت می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه می‌گوید، این کشور از تقاضای طالبان برای بازگرداندن دارایی های دزدیده شده توسط آمریکا در افغانستان حمایت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز سه شنبه اعلام کرد روسیه از تقاضای طالبان برای بازگرداندن دارایی های افغانستان که در واقع توسط ایالات متحده به سرقت رفته است، حمایت می کند. ضمیر کابلوف،.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان که در کنفرانس بین المللی در مورد افغانستان که تاشکند برگزار شده است صحبت می کرد، گفت: "من از صمیم قلب از از تمایل امیر خان متقی، وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان که خواستار بازگرداندن بی قید و شرط هفت میلیارد دالر مسدود شده که متعلق به افغانستان است اما در واقع توسط ایالات متحده آمریکا دزدیده شده است، حمایت می کنم."
کنفرانس بین المللی تحت عنوان "افغانستان: امنیت و توسعه اقتصادی" در تاشکند با حضور هیات طالبان و نمایندگان حدود 20 کشور و سازمان‌های بین‌المللی با محوریت افغانستان امروز و فردا در این شهر برگزار شده است.
قرار است در این نشست، تنظیم اقدامات و پیشنهادات هماهنگ جامعه جهانی در مسایل ارائه کمک برای برقراری ثبات، امنیت، بازسازی پسادرگیری در افغانستان و همگرایی آن در روندهای همکاری منطقه‌ای در راستای منافع مردم افغانستان و تمام جهان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала