Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معارفۀ اریکسن در یونایتد؛ "تن‌هاگ" و "فوتبال" باعث شد منچستری شوم!+ عکس و ویدیو

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
هافبک دنمارکی جدید منچستریونایتد برای نخستین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد.
به گزارش اسپوتنیک، حدود یک ماه پیش منچستریونایتد خبر از توافق با کریستین اریکسن هافبک هجومی دنمارکی سابق تیم‌های آجاکس، تاتنهام، اینتر و برنتفورد به صورت آزاد و رایگان داد.
حالا بعد از بازگشت شیاطین سرخ از تور پیش فصل در آسیا، کریستین اریکسن به هواداران معرفی شد و نخستین صحبت‌های خود را به عنوان بازیکن منچستر انجام داد.
وی گفت:
"بدیهی است که صحبت با تن‌هاگ و شنیدن ایده های او و گفتگو با او در مورد شرایط فوتبالی، برای من عالی و ایده آل بود تا تصمیم بگیرم به یونایتد بیایم.
من فکر می کنم که سبک بازی من با ایده های او مطابقت داشته باشد و امیدوارم این چیزی باشد که به شیوه ای درست کارساز شود. بنابراین، البته عقیده دارم سبک فوتبال او برای من مناسب است."
اریکسن درباره ی اینکه چرا به منچستر یونایتد پیوست:
"پیش از هرچیزی، بخاطر فوتبال."
"منظورم این است که من کسی هستم که میخواهم فوتبال بازی کنم،و فکر میکنم با وجود تصورات مربی و ایده هایی که در سر داشت و علاوه بر آن صحبت هایی که با او داشتم،میتوانستم خودم را تصور کنم که در منچستر بازی میکنم."
"بازی هایی که در اولدترافورد برگزار شده اند همیشه خیلی خوب بوده اند. بازی های خیلی سختی این بین بوده اما همیشه خاطرات خوبی از آن ها به جای مانده است."
"دیدن تماشاگران در استادیوم جالب و لذت بخش خواهد بود. وقتی که اینجا بازی می کردم جو ورزشگاه خیلی دوست داشتنی بود و همچنین احساس خیلی خیلی خوبی میداد. جو تاثیرگذاری بر استادیوم حاکم بود."
"حس عجیبی است، هرگز گمان نمی‌کردم این انتقال رخ دهد و بازیکن منچستر شوم، اتفاقی خاص رقم خورده است."
"بازی در اولدترافورد همیشه خاص بوده است. در کل بازی مقابل تیم بزرگی چون منچستر همیشه شگفت‌آور بوده است. همانطور که گفتم تغییر موضع از حریف منچستر به یک منچستری عجیب خواهد بود."
"تاثیر تن هاگ در این انتقال بسیار زیاد بود. خواهان انتقال به منچستر برای بازی کردن فوتبالی خوب بودم و صرفا نام باشگاه دلیل ترغیب من نبود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала