Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "ما باید فصل را با قهرمانی در سوپرجام به پایان ببریم"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مورد حضورش در سوپرکاپ اروپا صحبت کرده و می‌گوید که باید در آن قهرمان شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید دومین بازی پیش فصل خود در تور آمریکا را بامداد امروز انجام داد و قرار است در آخرین مصاف در آخر هفته مقابل یوونتوس به میدان برود.

کارلو آنچلوتی پس از بازی برابر کلب امریکا که تیم‌اش تن به تساوی 2-2 داد در اظهاراتی که مارکا منتشر کرد، گفت: "بازی خوبی بود، بهتر از بازی اول. ما در ابتدا با مشکلاتی روبرو بودیم اما بعد تیم خوب بازی کرد. در نیمه اول کنترل بیشتری داشتیم و در نیمه دوم قدرت بیشتری داشتیم."

پس از بازی با یوونتوس، سوپرکاپ اروپا برای مادرید از راه می‌رسد، زمانی‌که آنها در ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلند با آینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا روبرو می‌شوند. مادرید البته با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا راهی این بازی خواهد شد. آنها دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا خود را در 14 آگست آغاز می‌کنند، زمانی که به اندلس سفر می‌کنند تا با آلمریا که به تازگی صعود کرده مصاف بدهند.

آنچلوتی همچنین در مورد تیمی که قصد دارد برای سوپرجام اروپا شرکت کند صحبت کرد. او گفت: "این بیشتر شبیه فصل گذشته خواهد بود، زیرا تورنمنتی است که با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به آن راه یافتیم. ما باید این را در نظر بگیریم زیرا این به معنای بستن فصل است - ما باید فصل را با قهرمانی در سوپرجام به پایان برسانیم. تیمی که بازی می‌کند شبیه تیمی خواهد بود که ما در روز شنبه [در مقابل یوونتوس] به میدان رفتیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала