Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه روزهای بد چلسی در بازار نقل‌وانتقالات؛ یک مدافع دیگر پیشنهاد آبی‌ها را رد کرد

© AP PhotoChelsea FC fans
Chelsea FC fans - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی پاریسن‌جرمن، به چلسی پاسخ منفی داده و نمی‌خواهد به این باشگاه لندنی بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی در این پنجره نقل‌وانتقالات، وضعیت خوبی ندارد و بسیاری از اهداف این باشگاه حاضر نیستند تا به این تیم بپیوندند. چلسی تا اینجای کار از سوی دی‌لیخت، رافینیا و ژول کونده رد شده و هر سه بازیکن به تیم‌های جدید ملحق شده اند و یا در حال انتقال به تیم جدید اند.
این روند همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد، پرسنل کیمپمبه، مدافع فرانسوی پاریسن‌جرمن انتقال به چلسی را رد کرده و در گفت‌وگویی واضح بیان کرده که در پی‌اس‌جی خواهد ماند.
کیمپمبه در این مورد به RMC گفت:" من منتظر ملاقات با مدیریت جدید در مورد پروژه باشگاه هستم. ما باید خیلی زود صحبت کنیم. فکر می کنم که بپرسم از باشگاهم در مورد پروژه آینده و اینکه چه نقشی به من داده خواهد شد و این مشروع است. در حال حاضر برنامه‌ همین است."
چلسی به دلیل جدایی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، شدیداً تحت فشار است و 9 روز مانده به آغاز لیگ باید یک مدافع به خدمت بگیرد تا در کنار کالیدو کولیبالی که از ناپولی جذب شد، در خط دفاع قرار بگیرد.
به نظر می‌رسد که وسلی فوفانا آخرین هدف آن‌ها باشد و طبق گزارش‌ها، تیم لندنی در حال برنامه‌ریزی برای جذب بازیکن لستر است. این بازیکن 21 ساله اخیراً با تیمش قرارداد جدید امضا کرده است، اما توخل همچنان علاقه مند است تا او را به خدمت بگیرد.
این در حالی‌ست که آزپلیکوئیتا و مارکوس آلونسو، دو مدافع دیگر چلسی نیز به دنبال جدایی اند و اگر این اتفاق بیفتد، شرایط برای چلسی بیشتر از گذشته سخت خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала