Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین "پیکه" از بیلبائو می‌آید؛ البته نه این فصل!

© REUTERS / Vincent WestИгрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao
Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
اینیگو مارتینز قرار است فصل بعد به بلوگرانا بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، احتمالاً اینیگو مارتینز در این فصل به بارسلونا نمی آید چرا که اولویت اصلی مدیران بارسا روی خرید ژول کنده مدافع فرانسوی سویا است.
باشگاه کاتالان تصور می کند که خرید کنده برای تقویت خط دفاعی کافی خواهد بود و به همین خاطر جذب اینیگو مارتینز که مورد علاقه ژاوی است را به تابستان 2023 موکول کرده اند.
قرارداد اینیگو با اتلتیک بیلبائو در تابستان 2023 به اتمام می رسد و بدین ترتیب این بازیکن می تواند سال آینده رایگان راهی نیوکمپ شود.
اینیگو رابطه خوبی با ملی پوشان بارسلونا نظیر سرجیو بوسکتس دارد. از سویی احتمال جدایی پیکه در سال 2023 خیلی زیاد است و بدین ترتیب اینیگو می تواند جانشین وی شود.
البته ژاوی در یک سال آینده عملکرد کریستنسن و اریک گارسیا را هم زیر نظر خواهد گرفت و در صورتی که هر کدام شان عملکرد خوبی نداشته باشند، از تیم می روند.
اینیگو مارتینز هم خودش حضور در بارسا در فصل آینده را ریسکی می داند چرا که نگران است که نیمکت نشین شود و شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد.
در حال حاضر مدیران بیلبائو در تلاش هستند تا قرارداد این مدافع را تمدید کنند هر چند که بارسا ترجیح می دهد که این بازیکن قراردادش را تمدید نکند تا بتوانند در تابستان 2023 او را رایگان و بدون پرداخت هزینه به بیلبائو بخرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала