Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد از دشوارترین رقیبش نامبرد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
ادن هازارد، وینگر رئال مادرید، کایل واکر، مدافع کناری منچسترسیتی را سخت‌ترین حریف خود در لیگ برتر معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد هفت فصل و بین سال های 2012 تا 2019 چلسی حضور داشت و نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح کرد و به باشگاه انگلیسی کمک کرد تا لیگ برتر، جام حذفی، لیگ اروپا و جام اتحادیه را برنده شود.
علیرغم اینکه هازارد مقابل برخی از بهترین مدافعان لیگ برتر از جمله وینسنت کمپانی، ویرجیل فن دایک و ریو فردیناند قرار گرفت، بازیکن بلجیمی در پاسخ به این سوال که سخت‌ترین حریف او کیست، پاسخ شگفت انگیزی داد.
هازارد گفت که کایل واکر مدافع راست تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی، سخت‌ترین حریفی است که در طول دوران حضورش در لیگ برتر با آن روبرو شده است.
واکر بیش از هر مدافع کناری دیگری به مصاف هازارد رفت، در مجموع 13 بار، که اکثر این بازی‌ها در روزهای حضور این مدافع در تاتنهام انجام شد.
این بازیکن بلجیمی هنگام رویارویی با واکر در لیگ برتر، پنج بازی را باخت، چهار بازی را برد، و به همان تعداد مساوی کرد.
او در مصاحبه‌ای در تور پیش فصل رئال مادرید در آمریکا، این موضوع را مطرح کرد و گفت:" او قوی و سریع است، می‌دانید. من قوی و سریع هستم، اما او از من قوی‌تر و سریع‎تر است. به عنوان یک مدافع راست فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های حال حاضر است."
هازارد در سال 2019 با قراردادی 5 ساله به رئال مادرید ملحق شد تا جایگزین ایده آل برای کریستیانو رونالدو باشد اما موفق نبوده و اکثر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده‌است.
طبق گزارشات، او پس از بازگشت به تمرینات پیش فصل در شرایط عالی و گلزنی در تساوی 2-2 اخیر مادرید مقابل کلاب آمریکا، شروع به عمل به این وعده کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала