واکنش روسیه به ممنوعیت پخش RT فرانسه

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyТелекамера на конференции RT. Архивное фото
Телекамера на конференции RT. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
دادگاه اتحادیه اروپا از ممنوعیت پخش RT فرانسه حمایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه در واکنش به تصمیم دادگاه اتحادیه اروپا مبنی بر حمایت از ممنوعیت پخش RT فرانسه در اتحادیه اروپا، اقدامات مشابهی را برای فشار بر رسانه های اروپایی انجام خواهد داد.
این مطلب را روز چهارشنبه، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به خبرنگاران بیان داشت.
به گفته وی، کرملین در مورد چنین تصمیم دادگاهی بسیار منفی است، زیرا این "حمله به آزادی بیان، به آزادی رسانه ها در کشورهای اروپایی، از جمله فرانسه" است.
پسکوف گفت: این روند هم باعث نگرانی و هم پشیمانی ما می‌شود، البته ما اقدامات مشابهی را بر رسانه‌های غربی که در کشور ما کار می‌کنند انجام می‌دهیم و خواهیم کرد، همچنین نمی‌گذاریم در کشور ما فعالیت کنند و موضع نرمی وجود ندارد.
به گفته او، "اروپایی ها خودشان آرمان هایی را که در سراسر جهان کاشتند زیر پا می گذارند". پسکوف گفت: "در واقع، RT اکنون در واقع مسدود شده است و نمی تواند در اروپا کار کند، در اکثریت قریب به اتفاق کشورهای اروپایی، این بد است."
به گفته وی، در این شرکت افراد بسیار با استعداد و پر انرژی مشغول به کار هستند. سخنگوی کرملین خلاصه کرد: من شک ندارم که علیرغم همه تصمیمات، آنها همچنان برای از سرگیری پخش برنامه های مورد نیاز خود از طریق کانال های مختلف برای ارائه اطلاعات خود، خلاءهایی پیدا خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала