Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری مجری مطرح آمریکایی در مورد رابطه‌اش با رونالدو+ عکس

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
آلیسون، مجری مطرح آمریکایی جزئیات رابطه خود با کریستیانورونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آلیسون اکمن مجری تلویزیون و رادیو، با انتشار ویدیویی در تیک تاک، در مورد رابطه‌اش با کریستیانورونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد و دعوت این بازیکن به خانه‌اش صحبت کرد.
اکمن که در ایالات متحده متولد شد، پس از برنده شدن VIP برادر بزرگ، به شهرت رسید. او در حال حاضر بیش از 250000 دنبال کننده در تیک تاک و 287000 دیگر در اینستاگرام دارد.
او در این ویدیوی کوتاه در مورد رابطه‌اش با کریس می‌گوید:" من میزبان مراسم کریستیانو رونالدو برای عطر جدیدش بودم. سپس در مهمانی با هم دوست شدیم و کریستیانو من را به خانه‌اش دعوت کرد. من به او گفتم نه، هیچ راهی نیست، زیرا باید روز بعد کار کنم. می‌دانستم اگر به خانه اش بروم چه اتفاقی می‌افتد."
 
اکمن می‌افزاید:" دوستم که با من بود گفت: تو نمی توانی نه بگویی، خواهش می کنم. بعداً من پذیرفتم. ما از مهمانی خارج و از هم جدا شدیم. دوستم با او رفت، من با مدیرش رفتیم. به خانه او رسیدیم و چند لیوان شامپاین خوردیم و سپس حدود ساعت سه صبح به او گفتم می‌خواهم. برای رفتن به خانه او مرا با راننده اش فرستاد و تمام شد. وقتی از خانه‌اش خارج شدیم، او شماره مرا خواست و یک ماه به هم پیام دادیم، اما خیلی ساده بود: "سلام چطوری. چه کار می کنی؟ من دارم کار می‌کنم. من در خانه ام هستم. و همین جا ماند. فکر می‌کنم او می‌خواست خودم را به خانه‌اش دعوت کنم، اما من دور و بر آدم‌های مشهور نمی‌گردم."
این ادعا را در حالی اکمن مطرح کرده که قبل از این نیز مدل‌ها و برخی از انفلوئنسرها چنین ادعاهایی را مطرح کرده بودند اما رونالدو همۀ آن‌ها را نادیده گرفت و اظهار داشت که مدعیان به دنبال شهرت اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала