Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور رونالدو در تمرینات تا مشخص شدن آینده+ عکس

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو تا زمانی که آینده‌اش مشخص شود؛ در منچستریونایتد به صورت حرفه‌ای و نظم کامل تمرین خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی آ اس اسپانیا مدعی شده که کریستیانو رونالدو فوق ستاره‌ی منچستریونایتد تا زمان مشخص شدن آینده‌اش در این باشگاه به صورت منظم و با انضباط 100 درصدی تمرین خواهد کرد. گفته می‌شود که وی پیشنهادی از اتلتیکو مادرید دریافت کرده اما فعلاً بازیکن یونایتد باقی مانده است.
پس از سه هفته از دست دادن تمرین به دلایل شخصی، رونالدو به کارینگتون بازگشت تا صبح دوشنبه (25 جولای) در اولین جلسه تمرینی خود زیر نظر تن هاگ شرکت کند.
او تمرینات خود را به پایان رساند و با سرمربی هالندی درباره آینده‌اش گفت وگویی داشت که در آن بار دیگر تمایل خود را برای جدایی از یونایتد ابراز کرد. سرمربی شیاطین سرخ ظاهراً سعی کرد نظر این بازیکن 37 ساله را تغییر دهد اما بی فایده بود.
یونایتد و رونالدو ظاهراً قرار است راه خود را از هم جدا کنند، اما تا زمانی‌که این موضوع نهایی نشود، رونالدو به عنوان یک حرفه‌ای عمل خواهد کرد. کریس در تمام تمرینات با هم تیمی‌هایش شرکت خواهد کرد و همچنین باید بتواند در چند بازی پیش فصل نیز شرکت کند. شیاطین سرخ به ترتیب در روزهای 30 و 31 جولای در دیدارهای دوستانه با اتلتیکو و بعداً رایو وایکانو، خواستگاران احتمالی رونالدو به مصاف خواهند رفت.
منچستریونایتد از ابتدا تاکید کرده که قصد ندارد فوق ستاره‌اش را کنار بگذارد، با این حال، اطرافیان رونالدو معتقدند که موقعیت ممکن است در آینده تغییر کند.
رونالدو که تابستان گذشته، 12 سال پس از جدایی اولیه از یونایتد به این باشگاه بازگشت، به صورت قراردادی تا جون 2023 به یونایتد پیوسته است. او در دومین دوره حضورش، تاکنون 24 گل در 38 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала