Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت به سری‌‌آ؛ ناپولی جدی‌ترین مشتری فوق ستاره

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
نشریۀ اسپانیایی مدعی شده که فوق ستاره پرتگالی به ناپولی پیشنهاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فقو ستاره پرتگالی به تازگی در منچستر به همراه ژرژ مندس در اطراف زمین تمرینی شیاطین سرخ دیده شد.
او در انتظار جدایی از منچستریونایتد است و با این تفکر به منچستریونایتد بازگشته است. بنا به گزارش‌ها این دیدار به خوبی پیش نرفته است چرا که تیم انگلیسی به رونالدو اجازه‌ی ترک دائمی باشگاه را نمی دهد.
به گفته منابع اسپانیایی ژرژ مندس متقابلا پیشنهاد داده که قرارداد رونالدو تا جون 2024 تمدید شود تا وی بتواند در این فصل به صورت قرضی به یکی از باشگاه‌های حاضر در چمپیونز لیگ بپیوندد.
مدیر برنامه های رونالدو او را به باشگاه های چون چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است اما همگی آن ها با جذب او مخالفت کرده اند.
اکنون نشریه اسپانیایی "آ.اس" اسپانیا مدعی شده ک ناپولی، جدیدترین تیمی است که پیشنهاد جذب رونالدو را دریافت کرده است.
باشگاه‌هایی که از سری‌آ در این فصل چمپیونز لیگ حضور دارند، میلان، اینتر، ناپولی و تیم قبلی رونالدو یعنی یوونتوس، هستند. او از سال 2018 تا 2021 با بانوی پیر همراه بود و در 134 بازی که برای باشگاه انجام داد 101 گل به ثمر رساند.
رونالدو به دنبال ادامه درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و بالا بردن آمار گلزنی خیره کننده خود است و غیبت منچستریونایتد در فصل بعد در این تورنمنت، تنها بعد از یک سال او را مصمم به جدایی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала