رکورد تاریخی قیمت برق در ناروی

© Sputnik / Justin Griffiths-Williams /  مراجعه به بانک تصاویر Рождественская ель на Трафальгарской площади в Лондоне
Рождественская ель на Трафальгарской площади в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
در ناروی، قیمت برق یک رکورد تاریخی به روز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، یوروپاور: قیمت برق رکورد تاریخی جدیدی را در چندین منطقه ناروی ثبت کرد.
دفتر خبری محلی Europower با استناد به داده های صرافی Nord Pool می نویسد، قیمت برق یک رکورد تاریخی را در چندین منطقه ناروی به روز کرده و از آستانه چهار کرون نارویژی (24.13 روبل) در هر کیلووات فراتر رفته است.
بیرق ناروی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
تیراندازی در یک کلوب شبانه در ناروی؛ دو نفر کشته و بیش از ده نفر زخمی شدند
رکورد پیشین قیمت در دسامبر 2021 ثبت شد و به 3.95 کرون (حدود 24 روبل) در هر کیلووات انرژی رسید. حداکثر تاریخی به روز شده 4.22 کرون (25.46 روبل) در هر کیلووات یا 424 یورو در هر مگاوات بوده است.
رکورد قیمت برق در منطقه قیمت NO2 ثبت شد که به بخش جنوب غربی ناروی امتداد دارد و شامل مناطقی مانند: تیلیمارک، اگدیر و بخش جنوبی ویست لند است.
در همان زمان، Europower خاطرنشان می کند، که یارانه های دولتی کمک زیادی به نارویژی ها می کند: قیمت برای مصرف کننده نهایی در منطقه NO2 حدود 6 کرون در هر کیلووات خواهد بود، اما دولت می تواند بیش از نیمی از این هزینه را بسته به قیمت متوسط برق ​​بپردازد.
در ماه پیشتر ترژ اوسلند وزیر نفت و انرژی این کشور گفته بود، که اگر نورد استریم پس از بازرسی برنامه ریزی شده راه اندازی نشود، کشور با افزایش شدید قیمت برق مواجه خواهد شد. افزون بر این، وی تاکید کرد، که در ناروی خطر معرفی سهمیه بندی برق وجود دارد، اگرچه این خطر کم است.
او گفت، با این حال، جیره بندی در برخی از بخش های اروپا نیز پیامدهای جدی برای ناروی خواهد داشت و تولید بالا و عرضه بی وقفه نفت و گاز باید کلید عدم اجرای این اقدام باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала