Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش کاپیتان اسبق بارسلونا از جرارد پیکه

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس پویول
کارلوس پویول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
کاپیتان اسبق بارسلونا به حمایت از جرارد پیکه پرداخت و او را از بهترین مدافعان فوتبال جهان دانست.
به گزارش اسپوتنیک، کارلوس پویول یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال بارسلونا و لالیگا به شمار می آید که در بین هواداران تیمش از محبوبیت بالایی برخوردار بود.
اسطوره آبی و اناری پوشان که سالها در کنار پیکه، خط دفاعی بلوگرانا را بیمه کرده و افتخارات زیادی را برای این تیم به ارمغان آوردند، در اینستاگرام از هم بازی سابق خود تمجید کرد و گفت:
"من بازیکن خوش شانسی بودم که با ستاره های زیادی همبازی شدم. بدون شک پیکه یکی از بهترین بازیکنانی بوده است که با او همبازی بوده ام. او سال قبل از بهترین بازیکنان بارسلونا بود و در بازی های سخت به خوبی آزمون پس داد."
پویول در ادامه همچنان به ستایش از همبازی اسبق خود پرداخت و گفت:
"رونالدو با وجود مشکلات زیاد توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. پیکه اگر آماده باشد به ندرت مدافعی هست که توان رقابت با او را داشته باشد. تنها تعداد کمی از مدافعان در حال حاضر فوتبال جهان هستند که بتوانند در سطح پیکه باشند."
جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، در چند فصل اخیر بارها مورد انتقاد هواداران بارسلونا قرار گرفته و خود نیز حواشی کمی نداشته است.
پس از اعلام جدایی او از شکیرا که بسیاری آن را نوعی خیانت تلقی کردند، او در دیدار های دوستانه بارسلونا در پیش فصل مورد اعتراض هواداران خودی و غیرخودی قرار گرفت و اصطلاحاً هو شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала