شی جین پینگ به بایدن هشدار داد

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Китайской Народной Республики Си Цзиньпин на встрече лидеров стран БРИКС в преддверии саммита "Группы двадцати" G20 в Гамбурге
Председатель Китайской Народной Республики Си Цзиньпин на встрече лидеров стран БРИКС в преддверии саммита Группы двадцати G20 в Гамбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
رهبر چین تاکید کرد که کوشش به حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی در خصوص تایوان مصم است، و استقلال اعلام شده این جزیزه را به رسمیت نمی شناسد.
به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، بخاطر اوضاع اطراف تایوان به رئیس جمهور امریکا هشدار داد و تاکید کرد که "بازی با آتش" بازی با آتش باعث خودسوزی است. در این خصوص بلومبرگ گزارش می دهد.
رهبر چین تاکید کرد چین حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی در خصوص تایوان مصم است، و استقلال اعلام شده این جزیزه را به رسمیت نمی شناسد.
Вице-президент США Джо Байден разговаривает по телефону  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
تماس تلفنی دو ساعته بایدن با شی جین پینگ
بایدن به شی جین پینگ تاکید کرد که امریکا به سیاست "چین واحد" متعهد است. نشریه بلومبرگ همچنان خاظر نشان می کند که پکن ، این گفتگو میان سیاستمداران را برخلاف دیگر تماس ها، سازنده نامیده است.
قابل ذکر است که کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا طی گفتگو با شی جین پینگ، رهبر چین، گفت که واشنگتن با اقدامات یکجانبه برای تغییر وضعیت موجوده در اوضاع پیرامون تایوان مخالف است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала