Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش فصل آمریکا مهم‌ترین امتحان برای پیانیچ+ عکس

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
میرالم پیانیچ می‌تواند در تابستان امسال به عنوان یک انتقال شگفت انگیز برای بارسلونا ظاهر شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در تابستان امسال شاید شاهد یک بازیکن به ترکیب اصلی‌اش باشد که در فصل قبلی ترد شده بود.
میرالم پیانیچ با پایان قرارداد قرضی‌اش می‌تواند به صورت غافل‌گیر کننده‌ای دوباره تیم اضافه شود. تا همین چند روز هم در مورد آینده‌ی وی خبرهایی سر زبان بود اما ممکن است دیگر اینطور نباشد.
باشگاه پیش فصل را به عنوان آزمایش برای این هافبک می‌بیند و به همین دلیل است که او به تور پیش فصل تیم در ایالات متحده رفت.
آمدن ژاوی هرناندز در نیم فصل به این معنی بود که او قبل از تابستان فرصتی برای همکاری با پیانیچ نداشت و بنابراین او می‌خواهد این فرصت را داشته باشد که به این بازیکن نگاهی بیندازد.
تا اینجای کار همه چیز برای این هافبک خوب پیش رفته و ژاوی پس از بازی مقابل یوونتوس به شدت او را تمجید کرد.

ژاوی گفت: "او دید منحصر به فردی از بازی دارد. توانایی فنی او فوق العاده است. در حالی که جنبه ورزشی همه چیز بدون شک مهم است، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند."

پیانیچ در هر جایی که بازی کرده همیشه بازیکن مهمی بوده است - به غیر از بارسلونا - و ژاوی باید دریابد که آیا او راضی به ایفای نقش دوم در نیوکمپ است یا خیر. بعید است که او در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
مانند همیشه با بارسلونا، جنبه مالی نیز مطرح می‌شود. باشگاه باید ارزیابی کند که گنجاندن او در تیم چه معنایی برای محدودیت‌های دستمزدشان خواهد داشت و این‌که آیا بهتر است به او اجازه خروج بدهند تا هزینه‌هایشان کم شود.
در همین حال پیانیچ می خواهد در بارسلونا بماند.
موضع این بازیکن این است که او می‌خواهد در نیوکمپ بماند، زیرا او مصمم است حداقل این شانس را داشته باشد که به ژاوی نشان دهد چه چیزی می‌تواند ارائه دهد.
در حال حاضر، او راه خود را طی می‌کند و امیدوار است از این پیش فصل استفاده کند تا مربی را متقاعد کند که نقشی در بازی با بلوگرانا دارد. هنوز هیچ چیز قطعی نشده است، تنها چیزی که مسلم است این است که پیانیچ پیشنهادهایی روی میز دارد، اما ژاوی از آنچه در تابستان تاکنون دیده است، شگفت زده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала