چینائی ها در نزدیکی پایگاه نظامی امریکا جابجا شده اند

© AP Photo / StringerБатарея американских баллистических ракет средней дальности "Першинг 2" на базе США в Германии, 1987 год
Батарея американских баллистических ракет средней дальности Першинг 2 на базе США в Германии, 1987 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
شرکت‌های مرتبط با تشکیلات جمهوری خلق چین اخیراً به طور وسیع زمین‌های زراعتی را در ایالات متحده خریداری کرده‌اند که اغلب در نزدیکی تأسیسات نظامی مخفی امریکا قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سارا کارتر، تحلیلگر فاکس نیوز در 26 جولای به این موضوع اشاره کرده گفت که به طور مثال، در سال 2021، یک مقام نظامی سابق چینی 130000 هکتار زمین را در دل ریو، تگزاس، در امتداد سرحد با مکسیکو خریداری کرد. این منطقه بسیار نزدیک به پایگاه قوای هوایی لافلین واقع شده است، حتی بیشتر از آن، این پایگاه هوایی مخفی را احاطه کرده است.
Авиационная станция морской пехоты Футенма в городе Гинован, Окинава  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
جاپان به حضور پایگاه های نظامی امریکا موافقه کرد
اگر چینی ها در سال 2019 حدود 192 هزار هکتار (تقریباً 77.7 هزار هکتار) در ایالات متحده داشتند، اخیراً این منطقه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. وضعیتی شبیه به تگزاس در داکوتای شمالی نیز مشاهده می شود و برج های شرکت چینی هوآوی، به گفته کارتر، می توانند مانع از عملکرد دستگاه های هستوی شوند.
در 28 جولای، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، گفتگوهای تیلفونی را آغاز کردند.
در 27 جولای، بلومبرگ از مکالمات تیلفونی آتی بین بایدن و شی جین پینگ گزارش داد. سپس جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات استراتیژیکی در شورای امنیت ملی کاخ سفید، گفت که بایدن در طول این گفتگو قصد دارد با شی جین پینگ از جمله وضعیت اطراف اوکراین و وضعیت منطقه هند و بحر آرام مشوره کند.
پنتاگون در انتظار افزایش پایگاه های نظامی چین در جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2019
پنتاگون در انتظار افزایش پایگاه های نظامی چین در جهان
خود بایدن از قصد خود برای گفتگوی تلیفونی با شی جین پینگ در اوایل 20 جولای در جریان یک سفر کاری به ماساچوست صحبت کرد. سپس خاطرنشان شد که موضوع احتمالی بحث باید لغو تعرفه های افزایش یافته بر اکثر کالاهای صادراتی از چین باشد، که در زمان رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ معرفی شده بود، که باید به ایالات متحده کمک کند تا تورم را در این کشور کاهش دهد.
به گفته کارشناسان آسیایی، چنین اقدام تاثیر مثبتی بر وضعیت اقتصادی خواهد داشت و روابط تجارتی بین امریکا و چین را عادی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала