Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن انتقام جدایی لواندوفسکی را از بارسلونا گرفت+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
آدام آزنو فولبک مراکشی-اسپانیایی بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ قرارداد آدام آزنو، نوجوان بارسلونا را که قراردادی بلندمدت با قهرمان آلمان امضا کرده است، تکمیل کرد.
این حرکت به عنوان یک کودتا برای بایرن تلقی می شود که یکی از استعدادهای برتر بارسا را متقاعد کرده تا خانه را ترک کند و در سن 16سالگی به آنها بپیوندد.
این مدافع کناری به عنوان یکی از استعدادهای برتر در لاماسیا در نظر گرفته می‌شد و جذب او از سوی بایرن مونیخ می‌تواند به عنوان یک ضربه متقابل پس از جدایی روبرت لواندوفسکی از بارسا در اوایل تابستان تعبیر شود.
آزنو که در بارسلونا از پدر و مادری مراکشی متولد شد، یک مدافع چپ است که به عنوان بهترین بازیکن در پست خود در رده‌های آکادمی بارسا دیده شده است.
تابستان امسال بارسلونا به او پیشنهاد قرارداد جدید و ارتقاء در رده سنی را داشت، اما ملی‌پوش جوان اسپانیایی ترجیح داد آن را رد کند. رئال مادرید نیز علاقه‌مند به جذب ازنو بود، اما او بایرن را انتخاب کرد و او زندگی خود را در آلمان با تیم زیر 17 سال این تیم آغاز خواهد کرد.
آزنو دومین حضور یک نوجوان با رتبه بالا در این هفته به بایرن مونیخ است، به دنبال ماتیس تل، مهاجم فرانسوی، که با قراردادی به ارزش 28.5 میلیون یورو از رن به این تیم پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала