Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو فوق ستاره مبارزات آزاد در آستانۀ توافق نجومی

© REUTERS / USA TODAY Sports/Mark J. RebilasБоксерский поединок между Флойдом Майвезером и Конором Макгрегором в Лас-Вегасе
Боксерский поединок между Флойдом Майвезером и Конором Макгрегором в Лас-Вегасе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
دو فوق ستاره مبارازات آزاد در آستانه یک توافق نجومی برای جدال دوباره قرار دارند.
به گزارش اسپوتنیک، فلوید می‌ودر قهرمان بدون شکست بوکس سبک وزن جهان و کانر مک‌گرگور چهره سرشناس دنیای رزمی و قهرمان پیشین مبارزات آزاد، مشغول مذاکره برای مبارزه، طی قراردادی سنگین هستند.
دو طرف با هم به توافق کلی رسیده‌اند و تنها بر سر تعداد راندهای مبارزه در حال گفت‌وگو هستند. مک‌گرگور خواهان 10 راند مبارزه است.
همچنین می‌ودر به دنبال افزایش رکورد مبارزه‌های بدون شکست خود است و این یعنی، رویارویی آنها نمایشی نخواهد بود و یک مسابقه رسمی است.
می‌ودر برای این مبارزه، پیشنهادی 157.9 میلیون دلاری به حریف ایرلندی داده است و گفته این مسابقه، "کار راحت، پول راحت" برای او خواهد بود که ماه مارچ آینده در خاورمیانه برگزار می شود.
این در حالی است که شایعات، ارزش این مبارزه را حدود یک میلیارد دلار برآورد کرده‌اند. می‌ودر از مبارزه قبلی خود با مک‌گرگور که در سال 2017 برگزار شد، 250 میلیون پوند کسب کرد و 100 میلیون پوند هم نصیب مک‌گرگور شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала