Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیشترین خطا در داخل زمین؛ سیتی و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر انگلیس

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
منچسترسیتی و لیورپول دارای بیشترین خطای داخل زمین لیگ برتر انگلیس شدند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که فصل قبل عناوین اول و دوم لیگ برتر انگلیس را تصاحب کردند در میان سه باشگاهی قرار دارند که بیشترین اخطار را در طول فصل دریافت کرده‌اند.
در همین رابطه، سایت (The Athletic) خبر داد منچسترسیتی در فصل 2022-2021 در رتبه اول قرار گرفت و پس از آن واتفورد که پس از کسب رتبه نوزدهم سقوط کرد و سپس لیورپول در رتبه‌های دوم و سوم رده‌بندی قرار گرفتند.
در انتهای جدول، اورتون، لیدز یونایتد و نیوکاسل یونایتد کمترین تعداد خطا را در هر کارت زرد در فصل گذشته دریافت کردند.
قرار گرفتن لیدز در انتهای لیست شاید تعجب آور نباشد، باشگاه صاحب ورزشگاه الندرود به طور میانگین بیشترین خطا را در لیگ برتر در هر 90 دقیقه در فصل گذشته تحت هدایت مارچلو بیلسا و جسی مارش داشته است.
در واقع، لیدز رکورد تعداد کارت‌های زرد دریافتی در یک فصل لیگ برتر را شکست. آنها فصل 2022-2021 را با 101 کارت زرد به پایان رساندند، رکورد برتر توسط ساندرلند به دست آمده که 94 کارت زرد در فصل 15-2014 دریافت شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала