Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف عبارت "مانشافت" از تیم ملی فوتبال آلمان

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آلمان
تیم ملی آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
تیم ملی آلمان دیگر از شعار مانشافت استفاده نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال آلمان به طور رسمی اعلام کرد که عبارت (Die Mannschaft) برای تیم ملی فوتبال مردان این کشور حذف خواهد شد.
هر چند این شعار در میان هواداران خارج از کشور آلمان بسیار شناخته شده و محبوب است اما در سال‌های اخیر در کشور آلمان انتقادات زیادی به استفاده از این شعار شده است.
این شعار به معنای (تیم) نشان دهنده روحیه تیمی و موفقیت تیم ملی آلمان بود و فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) از این عبارت از سال 2015 برای برند سازی و بازاریایی استفاده می‌کند.
اما اصطلاح "دی مانشافت" در داخل آلمان با استقبال از سوی طرفداران فوتبال این کشور روبرو نشد. این برند بر اساس نتایج نظرسنجی‌های اخیر در آلمان، فقط از سوی 43 درصد از شهروندان این کشور "پذیرفته" شده است. اکثریت آلمانی‌ها این اصطلاح را برای تیم ملی فوتبال آلمان مناسب ندانسته‌اند.
هانس یواخیم واتسکه رئیس بروسیا دورتموند و هیئت نظارت لیگ آلمان نیز قبل‌تر گفته بود که این شعار برای سایر تیم‌های ملی چندان محترمانه نیست و اصطلاحی بیش از حد متکبرانه است.
سر انجام پس از نظرسنجی فدراسیون فوتبال آلمان، این عبارت حذف خواهد شد. با این حال فعلا این شعار هنوز کاربرد خود را در تیم ملی آلمان خواهد داشت زیرا هنوز این عبارت روی محصولاتی که تاکنون تولید شده‌اند، وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала