Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه سیمئونه و گریزمن جدا می‌شود؟

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی و ستاره فرانسوی نمی‌خواهند مسیرشان را از هم جدا کنند اما ادامه این همکاری تنها به آنها بستگی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید مانند دیگر باشگاه ها تلاش میکند در بازار نقل و انتقالات چهره‌های جدیدی اضافه کند.
ضمن اینکه می‌توان با برخی مهره‌ها وداع کرد. یکی از بازیکنانی که هیئت مدیره باشگاه مادریدی قصد دارد برای او جانشینی برگزیند، آنتوان گریزمن است اما نه مهاجم فرانسوی و نه مربی آرجنتینی مانند هیئت مدیره فکر نمی‌کنند.
در همین رابطه، سایت (Todofichajes) نوشته است که سیمئونه، داشتن مهاجم فرانسوی، که همیشه او را بخش اساسی پروژه خود می‌دانست، در اولویت است؛ زیرا او پس از یک دوره ناموفق در بارسلونا، حامی اصلی این بازیکن در بازگشتش به واندا متروپولیتانو بود.
منچستریونایتد جذاب‌ترین گزینه‌ای است که این بازیکن پیشنهادش را روی میز دارد، اما او را قانع نمی‌کند چون در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد. در هر صورت، این خروجی است که امکان تکمیل شدن را دارد و گرچه گریزمن و چولو نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد، اما تنها به آنها بستگی ندارد.
مهاجم فرانسوی به نوبه خود به چندین پیشنهاد پاسخ منفی داده و متقاعد شده است که می‌تواند بهترین نسخه خود را در این فصل بازیابد.
باشگاه اسپانیایی اما با مشکل اقتصادی هم مواجه است و پرونده این بازیکن فرانسوی در حال غیرقابل دسترس شدن است، بنابراین در هر صورت، اگر او ادامه دهد، باید دستمزدش را کاهش داد تا همه طرف‌ها در این زمینه امکان همکاری داشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала