Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشت گزینۀ جوان خط حملۀ رئال؛ از ششکو با بروخای چلسی

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد تا گزینۀ جانشین مطمئن برای بنزما به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است. رئال مشکل گلزنی دارد و نداشتن جایگزین برای بنزما یکی از ضعف های مشهود تیم است.
در این شرایط روزنامۀ آ.اس در گزارشی از هشت گزینه جوان برای خط حمله رئال مادرید اسم برده است:
1- ساشا کالایچیچ، اشتوتگارت، 25 ساله: یک سال دیگر با تیم آلمانی قرارداد دارد و باتجربه ترین گزینه لیست است. در فصل 22-2021 در بوندسلیگا با شانزده گل و شش پاس گل خوش درخشید. نیمی از فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داد. یک سال دیگر با اشتوتگارت قرارداد دارد و قیمت بالایی ندارد. قامت خوبی دارد.
2- برایان بروبی، آژاکس، 20 ساله: این بازیکن سال گذشته رایگان از آژاکس به لایپزیش رفت. در تیم المانی موفق نبود و در زمستان به آژآکس ملحق شد که در این تیم در دور برگشت هفت گل زد او را دوباره با شانزده میلیون یورو خریدند. سبک بازی او باعث شده تا لقب “دروگبای جدید” را داشته باشد.
3- بنجامین ششکو، ردبول سالزبورگ، 19 ساله: مهاجمی است که در آکادمی سالزبورگ رشد کرده است. 195 سانتی متر قد دارد. بازیکن اهل اسلوونیا تکنیک خوبی دارد. او در دو بازی آغازین فصل دو گل زده و دو پاس گل داده و خوش درخشیده است.
4- جاناتان بورکارت، ماینز، 22 ساله: یکی از جواهرات آکادمی ماینز است. سال گذشته 14 گل به ثمر رساند که باعث شد تا به تیم ملی آلمان برسد و به حضور در جام جهانی امیدوار باشد. نیوکاسل به خریدنش علاقمند است. شم گلزنی بالایی دارد.
5- جورجینیو روتر، هوفنهایم، 20 ساله: او در آکادمی رن رشد کرده، جایی که کاماوینگا و دمبله هم در آن رشد کرده اند. هوفنهایم یک سال پیش برای خریدنش 750 هزار یورو پرداخت. فصل گذشته هشت گل زد و پنج پاس گل به ثمر رساند و قابلیت حضور در پست های مختلف هجومی را دارد.
6- روکو شیمیچ، سالزبورگ، 18 ساله: مهاجم ایتالیایی – کروات در میلان متولد شده و درتیم زیر 21 سال کرواسی بازی کرده است. او در آکادمی سالزبورگ خوش درخشیده و نامش را سر زبان ها انداخته است. در چمپیونزلیگ جوانان با هفت گل و سه پاس گل خوش درخشید. او مهاجمی 190 سانتی متری است که مشخصه های متفاوت با بنزما را دارد.
7- آرماندو بروخا، چلسی، 20 ساله: یک مهاجم فیزیکی دیگر با 191 سانتی متر است که پس از آن که از چلسی قرضی راهی ساوتهمپتون شد، خوش درخشید. در اولین سالش در لیگ انگلیس 9 گل زد و وستهام حاضر است تا برای خریدنش 35 میلیون یورو بپردازد. در تیم ملی آلمان عضویت دارد.
8-نوآه اوکافور، سالزبورگ، 22 ساله: زوج ششکو در سالزبورگ است. مهاجمی سریع و پرتحرک است که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد. او امید اصلی تیم ملی سوئیس برای جام جهانی است. فصل گذشته با چهارده گل و ده پاس گل خوش درخشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала