Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از جذب کونده؛ بارسابه دنبال مدافع مادریدی+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا ممکن است مدافع مادریدی را به جای آلونسو به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو رگیلون 25 ساله مدافع اسپانیایی تاتنهام انگلیس شاید دوران فوتبال حرفه‌ای خود را دوباره در کشورش دنبال کند.
رگیلون که پیش از این برای رئال مادرید بازی می‌کرد و پرورش یافته مکتب این باشگاه است هم‌اکنون پیشنهادهای خوبی از تیم‌های برجسته اروپایی دارد. یکی از همین باشگاه‌ها بارسلونا به عنوان رقیب دیرینه رئال مادرید است.
بارسلونا تمایل دارد تا سرخیو رگیلون را در نقل‌وانتقال‌های تابستان جاری جذب کند. او به عنوان جایگزین مارکوس آلونسو در نظر گرفته شده است. رئال مادرید در سپتامبر 2020 این بازیکن را با مبلغ 30 میلیون یورو به تاتنهام فروخت. رگیلون در 31 بازی فصل گذشته دو گل زد و سه پاس گل داد.
بارسا روز گذشته رسما ژول کونده، مدافع فرانسوی سویا را به خدمت گرفت. این مدافع 23 ساله در باشگاه بوردوی فرانسه فوتبال حرفه‌ای را فرا گرفت.
او در 70 بازی برای بوردو چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. ژول در سال 2019 از بوردو به سویای اسپانیا پیوست. از آن زمان تاکنون ژول کونده 131 بازی در ترکیب سویا انجام داد که حاصلش 9 گل و سه پاس گل بوده است.
او جنوری 2021 نخستین بازی‌اش را را در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه انجام داد. ژول کونده در یازده بازی ملی یک کارت زرد گرفت و یک بار هم اخراج شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала