Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: فیرمینو "قلب و روح" لیورپول است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو فیرمینو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ливерпуль" - "Спартак"
روبرتو فیرمینو Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
سرمربی آلمانی لیورپول از روبرتو فیرمینو به عنوان قلب و روح تیمش یاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ورگن کلوپ گفته است که روبرتو فیرمینو “قلب و روح” لیورپول است و برای برنامه های او برای فصل آینده ضروری است، علیرغم عدم اطمینان در مورد آینده بلند مدت این مهاجم.
این بازیکن 30 ساله وارد 12 ماه پایانی قراردادش شده است و گزارش ها در ایتالیا ادعا می کنند که او 20 میلیون پوند هدف نقل و انتقالات یوونتوس است.
لیورپول محمد صلاح را با یک قرارداد سه ساله جدید پرسود امضا کرده و سادیو مانه را به بایرن مونیخ فروخت، اما شک و تردید همچنان در مورد موقعیت فیرمینو وجود دارد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از کمونیت شیلد در روز پنجشنبه، به‌روزرسانی درباره وضعیت قرارداد بازیکن برازیلی ارائه نکرد، اما تصریح کرد که مهاجم در این پنجره برای فروش نیست.
سرمربی لیورپول گفت:
"فیرمینو برای ما حیاتی است، قلب و روح این تیم، نحوه بازی ما در سال های گذشته فقط به خاطر بابی امکان پذیر بود.” “به همین دلیل است که من واقعا خوشحالم که او توانسته است در اکثر اوقات در پیش فصل اینجا تمرین کند."
سرمربی سرخ های مرسی ساید در ادامه گفت:
"همه چیز واقعاً خوب به نظر می رسد بنابراین من کاملاً خوب هستم. در کیفیت فیرمینو شکی نیست. بقیه چیزها را خواهیم دید که امسال چطور پیش خواهد رفت، اما او برای ما ضروری است."
لیورپول در ماه‌های اخیر تلاش‌هایی برای تمدید قرارداد فیرمینو کرده بود ولی مذاکرات دو طرف تا این لحظه به نتیجه نرسیده و یکی از دلایل شایعات درباره جدایی او همین بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала