Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن در جست‌وجوی جانشین لوا؛ سه گزینه روی میز+ عکس

© REUTERS / POOLBayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski
Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک کرد و به بارسلونا پیوست. حالا سران تیم آلمانی به دنبال جانشین برای ستاره لهستانی اند و سه گزینه روی میز دارند.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی تابستان امسال با وجود اینکه یک سال از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده بود، آلیانز آرنا را ترک کرد و به بارسلونا پیوست.
این مهاجم لهستانی، در 8 فصل گذشته بهترین بازیکن بایرن بود. او در سال 2014 با انتقالی رایگان از بوروسیا دورتموند به این باشگاه پیوست و تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان این بوندسلیگا شد. او عناوین زیادی را با باواریایی ها به دست آورد و 344 گل در 375 بازی در تمام تورنمنت‌ها به ثمر رساند.
خروج لوا به این معنی است که قهرمان فعلی بوندسلیگا باید یک جایگزین کوتاه مدت یا بلند مدت پیدا کند. در این گزارش به بررسی سه جایگزین ایده آل برای لوا می‌دازیم که احتمال جذب شان توسط باواریایی‌ها متصور است.
تیمو ورنر
تیمو ورنر از چلسی می‌تواند جایگزینی ایده‌آل برای لواندوفسکی در دراز مدت باشد. ورنر یکی از بازیکنان چلسی است که در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد.
آبی‌ها با اخراج بازیکنانی که دستمزد زیادی دارند، به دنبال اصلاح تیم خود هستند که مسلماً ورنر یکی از آن‌هاست. ورنر با روزهای اوجش در لایپزیگ فاصله دارد و در 56 بازی در تمامی رقابت‌ها تنها موفق به زدن 10 گل و 13 پاس گل شده است.
بازگشت به آلمان برای ورنر بسیار محتمل است و بایرن مونیخ بهترین مقصد خواهد بود.
این بازیکن 26 ساله قبل از اینکه آلمان را به مقصد انگلیس ترک کند بسیار پرکار بود. او 93 گل و 40 پاس گل در 158 بازی در تمامی رقابت ها برای لایپزیگ به ثبت رساند. بازی برای باواریایی‌ها همچنین شانس او ​​را برای بازی برای آلمان در جام جهانی آینده را افزایش می‌دهد.
چیرو ایموبیله
مهاجم دیگری که می‌تواند جای خالی لواندوفسکی را در آلیانز آرنا پر کند، چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو است. این مهاجم ایتالیایی با توجه به سنش می‌تواند در کوتاه مدت جایگزینی برای لوا باشد.
ایموبیله 32 ساله است اما تجربه زیادی دارد و گل های زیادی به ثمر رسانده است. او فصل گذشته با زدن 27 گل در 31 بازی لیگ، چهارمین جایزه بهترین گُلزن سری‌آ را در تمام دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد.
او همچنین در فصل 2019 -2020 با به ثمر رساندن 36 گل در 37 بازی لیگ، برنده کفش طلای اروپا شد.
این معامله از نظر اهداف برای هر دو طرف سودمند خواهد بود. ایموبیله گل‌های بایرن را به ثمر خواهد رساند. از طرف دیگر، این فرصت را به او می‌دهد تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی و افتخارات بیشتری کسب کند.
بازی در آلمان برای ایموبیله چیز جدیدی نیست. کاپیتان لاتزیو در فصل 15-2014 سابقه حضور در بوروسیا دورتموند را داشت. او در 34 بازی 10 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند و قهرمان جام حذفی آلمان شد.
هری کین
هری کین بازیکن تاتنهام نیز اخیراً مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است. کاپیتان انگلیس هنوز در دوران اوج خود است و مسلماً بهترین جانشین بلندمدت برای لواندوفسکی است.
کین یک گلزن ثابت شده با ویژگی های مشابه لواندوفسکی است. او در محوطه جریمه خطرناک است و برای باواریایی‌ها گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند. کین تاکنون در 385 بازی برای اسپرز 247 گل به ثمر رسانده و 59 پاس گل داده است.
تمایل کین به کسب عناوین قهرمانی نیز می‌تواند این انتقال را تسهیل کند. او یک دهه گذشته را با اسپرز گذرانده است و علیرغم رکورد گلزنی چشمگیرش، عنوان قهرمانی مهمی کسب نکرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала