Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: جدایی من ربطی به هالند نداشت

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی در گفت‌وگو با ESPN، در مورد جدایی‌اش از بایرن صحبت کرد و می‌گوید که این موضوع ربطی با ارلینگ هالند نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آخرین بازی فصل گذشته، روبرت لواندوفسکی اعلام کرد که دوران 8 ساله‌ او در بایرن مونیخ به پایان رسیده و او می‌خواهد در تیم جدید، چالش جدیدی را تجربه کند.
ستاره لهستانی از همان ابتدأ علاقه خود را به بارسلونا علنی کرد و چندی قبل پس از کش‌وقوس فراوان به این تیم پیوست و قرارداد سه ساله بست.
پس از جدایی لوا از بایرن، برخی‌ رسانه‌ها مدعی شدند که این بازیکن به دلیل تلاش مخفیانۀ قهرمان بوندسلیگا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند، تصمیم به جدایی گرفته است.
لواندوفسکی اما این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید که جدایی‌اش ربطی به ارلینگ هالند نداشت و خودش تصمیم گرفته تا آلیانز آرنا را ترک کند.
او در این مورد به ESPN گفت:" رفتن من از بایرن ربطی به ارلینگ هالند نداشت. من کسی هستم که حقیقت برایم مهم است، حتی اگر به سودم نباشد. نمی‌خواهم در مورد آنچه دقیقاً اتفاق افتاده، صحبت کنم اما اگر سؤال این است که آیا تصمیم من برای جدایی از بایرن به خاطر ارلینگ بوده است، باید بگویم نه، اگر او به بایرن مونیخ می‌پیوست، مشکلی با این موضوع نداشتم اما برخی از مردم حقیقت را به من نمی‌گویند، آنها چیز دیگری می‌گویند."
لواندوفسکی در حالی از بایرن جدا شد که یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت و اگر باشگاه وی را نمی‌فروخت، تابستان 2023 می‌توانست به صورت آزاد این تیم را ترک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала