Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ اولین جام را از پپ گرفت؛ قهرمانی لیورپول در "سوپر جام" پس از 16 سال+ عکس و ویدیو

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول با شکست منچسترسیتی قهرمان سوپر جام انگلیس شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار سوپر جام انگلیس موسوم به فینال خیریه، امشب میان تیم های لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور لسترسیتی برگزار شد.
این جدال همانند سایر دوئل های سیتی و لیورپول سرعتی و هیجان انگیز آغاز شد.
اولین گل بازی را لیورپول در دقیقه 21 با شوت دیدنی الکساندر آرنلود به ثمر رساند و با حفظ همین تک گل، نیمه اول را برنده به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم، طبق انتظار، سیتی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در نهایت روی یک صحنه مشکوک و پس از تشخیص VAR توسط جولیان آلوارز به گل تساوی رسید.
اما این پایان کار نبود، زیرا لیورپول در دقایق پایانی بازی بود که همه چیز را تغییر داد و با زدن دو گل دیگر کار سیتی را یکسره کرد.
ابتدا در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی با ضربه دقیق محمد صلاح به گل دوم و برتری رسید و بازی 2 بر 1 شد.
در ادامه نوبت به درخشش ستاره جدید لیورپول، داروین نونیز رسید. او که در نیمه دوم به میدان آمد پس ازینکه پنالتی را برای تیمش گرفت، در دقیقه 94 روی یک حرکتی تیم با ضربه سر گل سوم تیمش را زد تا با این گل، کار سیتی نیز به اتمام برسد.
این قهرمانی پس از 16 سال برای لیورپول به دست آمد. آخرین باری که لیورپول قهرمان رقابت های سوپر جام انگلیس شده بود، سال 2006 بود که در فینال 2 بر 1 از سد چلسی گذشته بود.
این نخستین قهرمانی یورگن کلوپ در جام خریه انگلیس بود. مربی آلمانی حالا با این قهرمانی به تمامی جام های ممکن در سطح داخلی و بین المللی با لیورپول رسیده است.
لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول:
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала