گاردین: تحریم ها علیه روسیه پوتین را قوی تر از همیشه کرده است

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر گاردین: تحریم ها علیه روسیه پوتین را قوی تر از همیشه کرده است
 گاردین: تحریم ها علیه روسیه پوتین را قوی تر از همیشه کرده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
گاردین: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از تحریم های غرب قوی تر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی گاردین می نویسد؛ جنگ اقتصادی که کشورهای غربی علیه مسکو به راه انداخته اند نتیجه معکوس داشته است و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قوی تر از همیشه شده است.
به گفته سایمون جنکینز، نویسنده مقاله، تحریم‌های ضد روسیه به بداندیشانه‌ترین و غیرمولدترین تصمیم در تاریخ اخیر تبدیل شده است.
سایمون می گوید که آنها پوتین را قوی‌تر کردند. روسیه صادرات به کشورهای آسیایی را افزایش داد که منجر به مازاد بی‌سابقه‌ای در تراز پرداخت‌های آن شد، روبل امسال به یکی از قوی‌ترین ارزهای جهانی تبدیل شد که از جنوری تقریباً 50 درصد تقویت شده است.
در همین حال، همانطور که ناظر اشاره کرد، کشورهای غربی وارد رکود شدند.
"واقعیت محدودیت های اقتصادی علیه مسکو این است که منجر به انتقام گیری شده است. عدم اطمینان در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا و ایالات متحده گسترش یافته است.
آلمان و مجارستان تشنه گاز نزدیک به رقصیدن با آهنگ ولادیمیر پوتین هستند. هزینه زندگی همه جا در حال افزایش است.
رهبران فرضی بریتانیا، لیز تراس و ریشی سوناک، در لفاظی‌های جنگ‌طلبانه با یکدیگر رقابت می‌کنند و وعده تشدید تحریم‌ها را بدون هیچ هدفی می‌دهند.
گفتنی است که پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای غربی تحریم‌هایی را علیه روسیه به‌ویژه منابع انرژی روسیه اعمال کردند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала