Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای"، مراقب رفتار بارسا با "دی‌یونگ"

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای، رفتار بارسلونا با دی‌یونگ را زیر نظر دارد و در صورتی که مدیران بلوگرانا بر این بازیکن برای خروج و یا کاهش دستمزد فشار بیاورند، وارد عمل خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات جاری، به دنبال فروش فرانکی دی‌یونگ هالندی است و در صورتی که موفق به فروش وی نشود، تلاش خواهد کرد تا دستمزد وی را کاهش دهد.
با این حال ستاره هالندی تمایلی به جدایی و کاهش دستمزد خودش ندارد و حتی به مدیران باشگاه گفته است که اگر آن‌ها فشار بیاورند، 17 میلیون بدهی بابت دستمزد را طلب خواهد کرد.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که بارسا شدیداً بازیکن را زیر فشار گرفته و هر ابزاری استفاده می‌کند تا وی از این تیم جدا شود.
در همین حال، نشریه تایمز مدعی است که افرادی از داخل اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای تایید کرده‌اند که وضعیت را از نزدیک زیر نظر دارند و چنین موقعیت‌هایی همیشه در باشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و نشانه‌ای از یک سیستم شکست خورده است.
این امر پس از آن صورت می‌گیرد که گری نویل از دی یونگ خواست تا از بارسلونا به دلیل عدم پرداخت دستمزدش شکایت کند زیرا دستمزد بازیکنان جدید را بالا می‌برند.
این در حالی‌ست که منچستریونایتد برای جذب این بازیکن 25 ساله با بارسلونا به مبلغ 63 میلیون پوند به توافق رسیده است، اما او به شیاطین سرخ گفته است که تابستان امسال به اولدترافورد نخواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала