Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتماد کامل آنچلوتی به زوج خط دفاعی قدیمی؛ مدافع جدید به مشکل خورد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی تصمیم دارد تا در فصل جدید از زوج ادر میلیتائو و داوید آلابا استفاده کند و این می‌تواند کار آنتونیو رودیگر را برای راه‌یافتن به ترکیب اصلی دشوار کند.
به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته، زوج ادر میلیتائو و داوید آلابا در خط دفاع نمایش درخشانی داشتند و به رئال مادرید در راه رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کردند.
این موضوع سبب شده تا آنچلوتی به آن‌ها چشم بسته اعتماد کند و در فصل جدید نیز از این دو بازیکن در قلب دفاع استفاده کند. این موضوع می‌تواند کار مهره جدید کهکشانی‌ها را برای رسیدن به ترکیب اصلی دشوار سازد.
آنتونیو رودیگر که چندی قبل پس از ختم قراردادش با چلسی به صورت آزاد به رئال مادرید پیوست، رویایی حضور در ترکیب ثابت را دارد و می‌خواهد با درخشش در مادرید، جواز حضور در تیم ملی آلمان را در رقابت‌های جام جهانی را کسب کند.
متقاعد کردن آنچلوتی اما کار ساده نخواهد بود و ممکن نیست این مربی ایتالیایی در نیم دست به تغییر در ایده‌ها و ترکیب تیم بزند.
این بازیکن در بازی‌های پیش فصل به دلیل مصدومیت مندی در سمت چپ خط دفاع قرار گرفت، در حالی که همه انتظار داشتند آلابا در آن موقعیت بازی کند. سرمربی رئال اعتقاد دارد که کارآیی آلابا در دفاع مرکز بیشتر است و این موضوع رودیگر را در آستانۀ جام جهانی نگران ساخته است.
رسانه‌های مادرید عقیده دارند که با بازگشت مندی، آلابا و میلیتائو به عنوان مدافعان مرکزی و کارواخال به عنوان دفاع راست استفاده خواهد شد و رودیگر نیمکت‌نشین خواهد شد.
حالا دیده شود که با آغاز فصل جدید، وضعیت رودیگر تغییر خواهد کرد و یا به عنوان نیمکت‌نشین آلابا و میلیتائو، در کنار ناچو انتظار استراحت دو گزینۀ اصلی آچلوتی خواهد ماند.
این در حالی‌ست که پس از ال‌کلاسیکوی لاس وگاس، سرمربی ایتالیایی رئال به تمجید از آلابا و میلیتائو پرداخت و به گونۀ غیر مستقیم آن‌ها مدافعان اصلی تیمش خطاب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала