Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصویر ناخوشایند برای شوامنی؛ کاسمیرو اولویت آنچلوتی+ عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
در حالی شوامنی برای حضور در ترکیب ثابت رئال مادرید خوشبین است، تصاویر دوستانۀ آنچلوتی با کاسمیرو، نشان می‌دهد که ستاره برازیلی همچنان انتخاب اول سرمربی ایتالیایی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید، چندی قبل با مبلغ 80 میلیون یورو و 20 میلیون یورو متغییرها، اورلین شوامنی را از موناکو به خدمت گرفت و این هافبک خلاق به امید این که به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب کهکشانی‌ها به میدان خواهد رفت، به مادرید آمد.
با این حال ثابت بودن شوامنی قطعی نیست زیرا کاسمیرو، هافبک جنگنده و باتجربه رئال مادرید، خودش را آماده نشان داده و کارلو آنچلوتی نیز به این بازیکن اعتماد کامل دارد.
این بازیکن برازیلی که هشت سال و نیم در رئال مادرید حضور داشته، با وجود آمدن شوامنی سکوت کرده و سخت کار می‌کند.هافبک 30 ساله می‌داند که کارلو آنچلوتی به او اعتماد دارد و وی بخشی بلامنازع تیم می‌داند.
در همین حال تصاویر از خوش و بش کارلو آنچلوتی در لوس آنجلس با کاسمیرو که بسیار صمیمی‌ اند، نشان می‌دهد که اولویت سرمربی ایتالیایی، هافبک برازیلی است و ستاره فرانسوی باید خودش را ثابت کند تا در ترکیب ثابت قرار گیرد.
این تصاویر که امروز منتشر شد، نشان می‌دهد که مربی و بازیکن در محوطه مجاور ورزشگاه دور هم جمع شدند و گفت‌وگوی که حدود 10 دقیقه به طول انجامید پر از حرکات همدستی و محبت بود.
با توجه به این موضوع، رسانه‌های مادریدی، شانس شوامنی را برای حضور در ترکیب ثابت بسیار کم می‌دانند و مدعی اند که تنها در صورت مصدومیت و استراحت کاسمیرو، ستاره فرانسوی انتخاب آنچلوتی برای حضور در ترکیب ثابت خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала