Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال رسیدن به افتخارات بارسا و میلان در "سوپرکاپ اروپا"

© AP Photo / Manu FernandezЛука Модрич из "Реала" празднует победу в финальном футбольном матче Лиги чемпионов в Сен-Дени, Франция
Лука Модрич из Реала празднует победу в финальном футбольном матче Лиги чемпионов в Сен-Дени, Франция  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
رئال مادرید در تلاش است تا با قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، به رکورد بارسلونا و میلان با 5 عنوان قهرمانی برابری کند.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های سوپر کاپ اروپا تا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد و رئال مادرید به عنوان قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف آینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا خواهد رفت.
کهکشانی‌ها به دنبال قهرمانی و برابر با رکورد دو تیم بارسلونا و آث میلان اند و می‌خواهد با 5 عنوان قهرمانی در کنار این تیم قرار بگیرند.
رئال مادرید که در حال حاضر 4 عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دارد، در سال‌های 2002، 2014، 2016 و 2017 موفق به فتح این جام شده و توانسته تیم‌های فاینورد، دوبار سویا و منچستریونایتد را شکست دهد و این عنوان را از آن خود سازد.
رئال که در 8 سال گذشته، سه بار موفق به فتح این جام با ارزش شده است، آخرین بار با شکست منچستریونایتد قهرمان شد و حالا به دنبال کسب دوباره این جام و رسیدن به 5 عنوان قهرمانی بارسا و آث میلان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала