Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در "یونایند" ماندنی شد؟ + عکس

© AFP 2023 / Sonny TumbelakaВошедший в список самых красивых мужчин в мире журнала Nubia португальский футболист Криштиану Роналду
Вошедший в список самых красивых мужчин в мире журнала Nubia португальский футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یونایتد با انتشار عکسی در صفحه اش به شایعات ماندنش در این تیم دامن زد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو یکی از چره های خبرساز بازار تابستانی امسال بوده است. پس ازینکه خبر درخواست جدایی او از یونایتد در رسانه ها منتشر شد، این فوق ستاره پرتگالی به تیم های متعددی از جمله چلسی، بایرن مونیخ، رئال، بارسا و در این اواخر اتلتیکومادرید لینک شد، اما ظاهرا تمامی این تیم ها هیچ تمایلی به جذب رونالدو نشان دادند و در نهایت این فوق ستاره پرتگالی که در اردوی پیش فصل تیمش در استرالیا حضور نداشت، چند روز پیش به حضور در تمرینات و البته مذاکرات با نمایندگان تیمش به انگلیس برگشت.
او که دیروز با کامنتی در اینستاگرام حضورش در بازی فردا مقابل رایوایکانو را تایید کرد، با انتشار عکسی جدیدی در صفحه اش که او را در تمرینات منچستر نشان میدهد، به شایعات جدایی اش از یونایتد نیز پایان داد.
او با انتشار این عکس نوشت: کار در حال پیشرفت است
اگر خوش بینانه به این عکس نگاه کنیم، شاید پس از کامنت های اخیری که رونالدو در صفحات اجتماعی داده است، نشان میدهد رونالدو تصمیمش را برای ماندن در یونایتد گرفته و میخواهد فصل بعدی در لیگ اروپا با شیاطین سرخ به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала