گازپروم از 30 جولای عرضه گاز به لیتوانیا را متوقف کرد

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر Газокомпрессорная станция на участке газопровода «Ямал–Европа»
Газокомпрессорная станция на участке газопровода «Ямал–Европа» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
شرکت گازپروم اعلام کرد، از 30 جولای عرضه گاز به لیتوانیا را به دلیل نقض شرایط برداشت گاز متوقف شد.
به گزارش اسپوتنیک، گازپروم در کانال تلگرامی خود نوشت: " گازپروم به دلیل نقض شرایط برداشت گاز به عنوان بخشی از برنامه ژوئیه، ارسال گاز به لیتوانیا را از امروز متوقف کرد.
قابل ذکر است که اتحادیه اروپا انتقال بار وسایل ترانسپورتی روسیه به کالیننگراد را در اوایل ماه اپریل مسدود کرد. اما انتقال کالا به نواحی کالیننگراد را اجازه دادند. اما حالا کاملاً مسیر ترانسپورت کالا روسیه به روسیه را از طریق لیتوانیا از تاریخ 18 جون ممنوع قرار دادند که گویا تحت تحریم های قرار دارد.
پیش از این به تاریخ 1 جون لایحه ای در ویب سایت کنگره امریکا منتشر شده است، که در آن سناتوران امریکا حداقل 5 نوع تحریم را بالای شرکت های که در پیاده سازی خط لوله گاز "جریان شمالی 2" همکاری می کنند، پیشنهاد کرده اند.
این سناتوران به ویژه خواستار تحریم شرکت های خدمات بیمه ای شده اند که برای کشتی های مربوط به لوله گذاری خدمات ارائه می کنند.
از جمله محدودیت های پیشنهاد شده امتناع از صدور مجوز صادرات ایالات متحده، ممنوعیت دریافت وام های بالغ بر 10 میلیون دالر برای 12 ماه، ممنوعیت عملیات مالی در منطقه ای از قضیه ایالات متحده، ممنوعیت کار با بدهی های دولت ایالات متحده و یا صندوق های فدرال است.
علاوه بر این، کارکنان چنین شرکتی را می توان از ایالات متحده اخراج کرد و دارایی های افرادی که در فروش و اجاره کشتی برای پایه گذاری بخش های از جریان شمالی 2 کمک می کنند، بلوکه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала