آلمان: اقدامات ضد روسیه در نهایت منجر به یک فاجعه می‌شود

© Sputnikپس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است
پس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
سیاستمداران برجسته آلمان معتقد اند که خط مشی ضد روسیه در نهایت به اعتراضات گسترده منجر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین براون و الکساندر کینگ، سیاستمداران آلمانی و اعضای حزب چپDie Linke در مقاله‌ای برلی نشریه der Freitag ابراز عقیده نموده اند که تحریم های ضد روسیه بیشتر از همه به اقشار آسیب پذیر جمعیت آلمان ضربه می زند که در نهایت باعث اعتراض شدید اجتماعی خواهد شد
در این مقاله آمده است: "بایکوت کامل نفت روسیه با تهدید همزمان کمبود گاز <…> یک سناریوی کابوس‌ مانند است که ما به سمت آن می‌رویم.
به گفته نویسندگان این مقاله، کشورهای غربی با اعمال محدودیت برای همکاری اقتصادی با "بزرگترین کشور جهان، جایی که تمام مواد خام مورد نیاز بقیه جهان برای توسعه اقتصادی در آن متمرکز است، اشتباه بزرگی را مرتکب شدند".
سیاستمداران توضیح دادند که افراد کم درآمد و متوسط، از جمله کارگران با مهارت بالا، از اقدامات غیرمولد دولت آسیب خواهند دید، زیرا کل صنایع در معرض خطر تعطیلی قرار دارند.
به گفته این سیاستمداران آلمانی، احساسات اعتراضی در حال رشد است، که کاملا موجه است. در یک نظرسنجی اخیر، 44 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مایلند به تظاهرات علیه افزایش قیمت انرژی و هزینه زندگی بپیوندند."
گفتنی است، پس از آغاز عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی‌سازی و غیرنازی‌سازی اوکراین، غرب فشار تحریم‌ها را بر مسکو تشدید کرد: دارایی‌های روسیه به ارزش صدها میلیارد دالر مسدود شد، اتحادیه اروپا تاکنون هفت بسته از اقدامات محدودکننده از جمله تحریم زغال سنگ و نفت را اتخاذ کرده است. کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی نامید.
همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرد و هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
کشورهای اروپایی در چند ماه اخیر و پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به علت اعمال تحریم‌های شدید اتحادیه اروپا و آمریکا علیه مسکو، از افزایش جهشی قیمت‌های سوخت و گاز رنج می‌برند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала