Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین جام بدون لوا؛ مثل همیشه بایرن مونیخ قهرمان "سوپر جام" آلمان شد+ عکس و ویدیو

© REUTERS / MATTHEW CHILDSКоманда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон
Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست آر بی لایپزیگ قهرمان سوپر جام آلمان شد.
به گزارش اسپوتنیک، فینال سوپر جام آلمان میان تیم های بایرن مونیخ و آر بی لایپزیگ در ورزشگاه ردبول آرنا برگزار شد که این دیدار پرگل و جذاب با برتری 4 بر 3 قهرمان بوندسلیگا به پایان رسید.
در این جدال ابتدا بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و با سه گل جمال موسالیا، مانه و بنجامین پاوارد نیمه اول را برد و پیروز به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم، لایپزیگ در دقیقه 69 توسط مارسل هالستبرگ یکی از گل های خورده را جبران کرد تا به بازگشت امیدوار شود.
این پایان کار نبود، بایرن دوباره دردقیقه 66 به گل رسید. این بار نوبت سرژ گنبری رسید که موفق به گلزنی شد و حساب کار را 4 بر 1 کند.
در ادامه لایپزیگی ها با زدن دو گل دیگر توسط انکوکو دقیقه 77 و دنی اولمو در دقیقه 89 اختلاف را به حداقل رساندند تا برای به تساوی کشاندن بازی در دقایق پایانی بازی انگیزه فراوانی داشته باشند.
این بازی جذاب باز هم گل داشت
در حالی که لایپزیگ به دنبال زدن گل چهارم و تساوی بازی بود، روی یک ضد حمله و در حالی که خط دفاع حریف جا مانده بود، لروی سانه در دقیقه 97 موفق شد تیرخلاص را بزندو
در نهایت هم بازی با حساب 5 بر 3 به سود شاگردان ناگلزمان و قهرمانی این تیم در سوپر جام به پایان رسید.
این دهمین قهرمانی بایرن مونیخ در این تک فینال فوتبال آلمان است که به ثبت میرسد. تیم پرافتخار آلمانی قبلا در سال های 2020 و 2021 نیز به این عنوان قهرمانی رسیده بود.
لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط مانوئل نویر
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала