دیلی اکسپرس تحریم های روسیه علیه اتحادیه اروپا را خودکشی نامید

© Sputnik / Владимир Сергеев /  مراجعه به بانک تصاویر تحریمات علیه روسیه 100 میلیارد یورو به اتحادیه اروپا ضرر وارد می کنند
تحریمات علیه روسیه 100 میلیارد یورو به اتحادیه اروپا ضرر وارد می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
روزنامه دیلی اکسپرس روز یکشنبه 31 جولای نوشت که اتحادیه اروپا در صورت ادامه تحریم ها علیه روسیه با بزرگترین بحران مالی در تاریخ مواجه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، شارل هانری گالوآ، رئیس جنبش فرانسوی نسل فرکسیت، به این نشریه گفت: این تحریمات بیشتر به اروپا آسیب می زنند تا روسیه. وی افرود: "جنگ تحریم‌ها باید متوقف شود، در غیر این صورت قاره اروپا در معرض بزرگترین بحران مالی تاریخ قرار خواهد گرفت".
وی خاطرنشان کرد که کشورهای مانند آلمان و ایتالیا که بیشتر به گاز روسیه وابسته هستند، نسبت به دیگران، بیشتر آسیب خواهند دید. این تحریم ها فرانسه را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد، زیرا روسیه تامین کننده مهم نفت این کشور میباشد.
Нефтедобывающие вышки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
فروپاشی اروپا در صورت امتناع گاز روسیه
گالوآ افزدود که در ماه جولای، این ارقام به 8.9 فیصد در مقایسه با 8.6 فیصد در ماه قبل افزایش یافت. در همان زمان، یورو برای اولین بار در 20 سال گذشته به برابر دالر امریکا کاهش یافت.
او نتیجه گرفت که در چنین شرایط، رکود در منطقه یورو آشکار است.
پیش از این، النا دوگان در 26 جولای، گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد تأثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر حقوق بشرگفت که تحریم های اقتصادی غرب بر آسیب پذیرترین و نیازمندترین اقشار مردم تأثیر می گذارد. وی خاطرنشان کرد: سیاست تحریم ها همچنین منجر به افزایش بیکاری، فساد، بهره کشی جنسی و جرم و جنایت می شود.
در اوایل جولای، روزنامه Bild به گزارشات نظرسنجی INSA استناد کرد که بر اساس آن هر دوم آلمانی از سردی در زمستان آینده و مشکلات ناشی از کاهش عرضه گاز روسیه و تورم که در کشورهای اتحادیه اروپا مشاهده می شود، می ترسد. همچنین، اکثریت قریب به اتفاق جمعیت آلمان (91%) شروع به محدود کردن هزینه های خود کردند.
مذاکرات روسیه و پاکستان برای ساخت خط لوله گاز شمال-جنوب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
ممکن اتحادیه اروپا به ضرر خود از گاز روسیه امتناع ورزد
مسکو می گوید که دلیل اتفاقات اخیر در اقتصاد جهان، سیاست G7 بود. در 17 جون، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یادآور شد که افزایش شدید تورم در بازارهای کالا و مواد خام به دلیل سیاست های غیرمسئولانه اقتصاد بزرگ کشورهای این گروه آغاز شده است. رهبر روسیه به طور جداگانه به تقصیر ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مشکلات کنونی جهان اشاره کرد.
در حین حال، همانطور که گاردین در 30 جولای نوشت، تحریم‌های ضد روسیه به بداندیشانه‌ترین و غیرمولدترین تصمیم در تاریخ اخیر تبدیل شده است. همانطور که این روزنامه اشاره می کند، روسیه فقط از آنها سود می برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала