Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت لیگ برتری بر سر آسنسیو؛ یونایتد هم مارکو را می‌خواهد+ عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید
مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در حالی‌که به دنبال دی‌یونگ از بارسلونا است اما می‌خواهد که مارکوآسنسیو از رئال مادرید را نیز جذب نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ آخرین خبرهای منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات حاکی است که این تیم به دنبال مارکو آسنسیو ستاره 34 میلیون پوندی رئال مادرید است؛ در حالی‌که لیورپول نیز شرایط وی را زیر نظر دارد.
رسانه‌ی موندو دیپورتیوو مدعی شده که به نظر می‌رسد شیاطین سرخ برای جذب وینگر اسپانیایی پیشنهادی ارائه کنند.
آسنسیوی 26 ساله، در آخرین سال قراردادش با برنابئو قرار دارد و رئال مادرید مشتاق فروش او است زیرا باشگاه حاضر به تسلیم شدن در برابر افزایش دستمزدهای بازیکن برای قرارداد جدید نیست. با این حال، رئال همچنان 34 میلیون پوند برای این بازیکن می‌خواهد.
این مهاجم که در پیش فصل زیر نظر کارلو آنچلوتی در آمریکا حضور داشت در هر سه بازی دوستانه به میدان رفت و بامداد امروز در حالی‌که رئال برابر یوونتوس 2-0 برنده شد یک گل به ثمر رساند.
تنها کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در فصل گذشته بیش از 12 گل آسنسیو به ثمر رساندند که لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بردند. اما یونایتد مشتاق است تا با ارائه فرصتی به او برای حضور در لیگ برتر، بر روی بن بست قرارداد او ضربه بزند.
اریک تن هاگ در تابستان امسال کریستین اریکسن، لیساندرو مارتینز و تایرل مالاسیا را به خدمت گرفت، در حالی‌که حماسه فرنکی د یونگ در حال غوغا است، اما سرمربی هالندی مایل به جذب یک مهاجم دیگر است.
ادینسون کاوانی آزاد شد، کریستیانو رونالدو خواهان خروج است و میسون گرینوود همچنان محروم است ولی آنها ممکن توسط لیورپول مورد حمله قرار گیرند.
یورگن کلوپ می‌خواهد در این فصل فوتبال؛ آسنسیو را در لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد در حالی‌که AS گزارش می‌دهد که سرخ‌ها قبلاً پیشنهاد قراردادی به ارزش 100.000 پوند در هفته ارائه کرده‌اند.
اما ستاره سابق مایورکا باید محمد صلاح، داروین نونز یا لوئیز دیاز را کنار بگذارد تا بتواند در آنفیلد انتخاب اول شود و ممکن است مانند او در مادرید نقش تاثیرگذاری را از روی نیمکت کنار بگذارد.
آرسنال و نیوکاسل هر دو در اوایل نقل و انتقالات تابستان با آسنسیو در ارتباط بودند.
میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها همچنان می‌خواهد یک مهاجم دیگر وارد زمین شود، در حالی که نیوکاسل در حال مذاکره بر سر جیمز مدیسون، هاروی بارنز و تیمو ورنر تلاش دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала