پوتین: نیروی دریایی به هر کسی که تصمیم بگیرد آزادی روسیه را تهدید کند سریع پاسخ خواهد داد

© Sputnik / Михаил Климентьев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин принял Главный военно-морской парад
Президент РФ В. Путин принял Главный военно-морской парад - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که نیروی دریایی روسیه قادر است به همه کسانی که تصمیم بگیرد به حاکمیت و آزادی کشورمان آسیب برساند، پاسخ برق آسا دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین در رژه روز نیروی دریایی روسیه گفت: مهمترین چیز در اینجا توانایی های نیروی دریایی است. این نیرو می‌تواند با سرعت برق آسا به هر کسی که تصمیم بگیرد به حاکمیت و آزدای کشورمان آسیب برساند، پاسخ دهد.
رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد: نیروی دریایی روسیه با موفقیت و افتخار وظایف استراتژیک را در مرزهای کشور و در هر منطقه اقیانوس جهان انجام می دهد.
وی گفت: (نیروی دریایی) آمادگی بالایی برای عملیات فعال نیروها و امکانات ساحلی، سطحی، هوایی، زیردریایی خود دارد.آنها پیوسته بهبود می یابند.
فلاديمير بوتين - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
پوتین: تحویل راکت‌های "سیرکون" به نیروهای مسلح روسیه در ماه های آتی آغاز می‌شود
روز نیروی دریایی در روسیه در آخرین یکشنبه ماه جولای جشن گرفته می‌شود. رژه اصلی نیروی دریایی با حضور 47 کشتی، قایق، زیردریایی و قایق بادبانی و همچنین 42 طیاره و هلیکوپتر برگزار می‌شود. این رژه با گذراند محاسبات در امتداد خاکریز جنوب میدان سنا پایان خواهد یافت.
روز نیروی دریایی در روسیه هر سال در آخرین یکشنبه ماه جولای جشن گرفته می شود. امسال نیروی دریایی روسیه سیصد و بیست و ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала