امکان درگیری بزرگ در اروپا

CC BY 4.0 / Vadim Savitskiy / Ministry of defence of the Russian Federation / В Сербии стартовало совместное российско-сербское тактическое учение антитеррористической направленности
В Сербии стартовало совместное российско-сербское тактическое учение антитеррористической направленности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
لحظات قبل زنگ آلارم حمله هوایی در شمال کوزوو به صدا درآمد.
به گزارش اسپوتنیک، پرتال Vecherne Novosti، خبر داده است که زنگ آلارم حمله هوایی عصر یکشنبه در مناطق شمالی و صرب‌نشین کوزوو به صدا درآمد، مردم در شاهراه‌ها در مناطقی که در سال‌های اخیر آزمایش شده‌اند سنگر می‌گیرند.
پس از ساعت 18:00 (19:00 به وقت مسکو) سیگنال های حمله هوایی درKosovska Mitrovica فعال شد... در مقابل پایگاه جدید پولیس سرحدی کوزوو خودخوانده، نه چندان دور از نقطه اداری گذرگاه یارین، بسیاری از جنگجویان کندک های واکنش سریع با سلاح های اتومات، کلاه ایمنی و زره بدن مستقر شد... شهروندان سنگر می سازند، جاده ها مسدود است."
کوزوو ارتش  خود را ایجاد می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2018
کوزوو ارتش خود را ایجاد می کند
نیکولا سلاکوویچ، وزیر امور خارجه صربستان، روز قبل گفت که مقامات جمهوری خودخوانده کوزوو در حال طرح ریزی گام های جدیدی از اول اگوست برای لغو اسناد و شماره موترهای صادر شده توسط رهبری صربستان هستند تا برای صرب های کوزوو "جهنم" ایجاد کنند. الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، روز یکشنبه خطاب به شهروندان اعلام کرد که پولیس کوزوو خودخوانده در نیمه شب اول اگوست، عملیاتی را در شمال این منطقه آغاز خواهد کرد و مانع ورود شهروندان با مدارک شخصی صادر شده توسط کوزوو خواهد شد. مقامات صربستان، و همچنین اقدامی برای ثبت مجدد موتر های تیزرفتار با نمبرپلیت های صربی به شماره "جمهوری کوزوو" آغاز خواهد شد. ووچیچ از مقامات آلبانیایی کوزوو خواست تا صلح را حفظ کنند و هشدار داد که "صربستان با اقدامات تهاجمی علیه صرب ها در کوزوو پیروز خواهد شد".
نخست وزیر کوزوو بعدازظهر نشست "شورای امنیت ملی" را در پریشتینا برگزار کرد. سپس مقامات این جمهوری خودخوانده اعلام کردند که آماده هستند از اول اگوست ممنوعیت اسناد شخصی صربستان را در ورودی اعمال کنند و ثبت نام مجدد خودروها را آغاز کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала